گرانی_دلار

افزایش قیمت دلار طی روزهای گذشته در کنار بازار التهابی خودرو و سکه طلا بار دیگر به یکی از موضوعات مورد توجه کاربران فضای مجازی تبدیل شد.با وجود آنکه اغلب کارشناسان افزایش تقاضاهای پایان سال و نیزهجوم متقاضیان به بازار را عامل تشدید افزایش قیمت‌ها می‌دانند اما برخی کاربران منتقد سیاست‌های دولت معتقدند گرانی‌ها عمدی بوده و در جهت افزایش نارضایتی مردم صورت می‌گیرد!

  بشار_الاسد

دیدار بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در تهران با رهبر معظم انقلاب به‌عنوان بزرگ‌ترین حامی خارجی دولت و ملت سوریه، موجب شد تا برخی از کاربران شبکه‌های مجازی درباره مقاومت اسد در مقابل آمریکا و متحدانش از او ستایش کنند.کاربری با اشاره به عکس در آغوش گرفتن رهبری و بشار اسد نوشت«این عکس یعنی شکست طرح خاورمیانه بزرگ آمریکا که برایش میلیون‌ها دلار هزینه کردند اما شکست مفتضحانه‌ای خورد».

  کریمی_قدوسی

انتشار بخش‌هایی از فیلم ادعای کریمی‌قدوسی نماینده مشهد در مجلس درباره شنود تلفنی سپاه از روحانی و جاسوس انگلیس بودن رئیس‌جمهور، طی روزهای گذشته بخشی از فضای مجازی را به خود اختصاص داد.با وجود اینکه این ادعا بلافاصله از سوی سخنگوی سپاه تکذیب شد، اما برخی از کاربران موسوم به ارزشی شبکه‌های اجتماعی خواهان ورود دستگاه‌های نظارتی به این موضوع شدند!

  لوایح_چهارگانه

تمدید تعلیق ایران از لیست سیاه مالی اگرچه حداقل برای ۴ ماه فشارها را از روی ایران برداشت اما در داخل شبکه‌های مجازی و برخی رسانه‌ها،مخالفان پذیرش لوایح چهارگانه همچنان مشغول جوسازی علیه این لوایح هستند تا جایی که رئیس‌جمهور در واکنش به مخالفت‌ها گفت «تصمیم‌گیر در این کشور یا دولت است یا مجلس یا رهبری، رهبری چندبار به من گفتند که با لوایح چهارگانه مخالفتی ندارند پس چه کسی مخالف است؟ نمی‌شود کشور را دست ۱۰،۲۰ نفر بدهند! صاحب اصلی کشور مردم هستند.»