ریزش_قیمت_دلار

در هفته‌ای که گذشت ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و طلا به قیمت خودرو هم سرایت کرد و از همین‌رو قیمت‌ها در بازار روند کاهشی در پیش گرفت. رسانه‌ها طی روزهای گذشته درباره دلایل کاهش نرخ ارز در شرایط پرتنش روابط ایران و آمریکا تحلیل‌های مختلفی ارائه کردند. اما رئیس کل بانک مرکزی گفت که دلار ۵۰ هزارتومانی در ایران رویایی بیش نبود و بانک مرکزی هر زمانی که اراده کند وارد بازار می‌شود.

  حسین_ هدایتی

محکومیت حسین هدایتی معروف به عابربانک فوتبال ایران به تحمل ۲۰ سال حبس، محرومیت دائم از به‌کارگیری در خدمات دولتی،رد مال معادل ۴۸۸ میلیارد تومان به نفع بانک سرمایه و تحمل ۷۴ ضربه شلاق موجب واکنش اهالی فوتبال در فضای مجازی شد. برخی از کاربران خواستار شلاق خوردن هدایتی در وسط میدان آزادی شدند و برخی دیگر از نمک‌نشناسی بعضی از بازیکنان فوتبال کشور نوشتند.

  افزایش_اجاره‌بها

تلاطم در بازار اجاره بها در آستانه فصل نقل و انتقالات موجب شد تا وزارت راه و شهرسازی از آغاز به‌کارکمیته سقف اجاره‌بهای مسکن با هدف حمایت از مستاجران از طریق ابزار مالیاتی خبر دهد. خبری که واکنش رئیس اتحادیه مشاوران املاک را برانگیخت و او گفت که اجاره‌بها با دستورات پادگانی کنترل نمی‌شود. کاربران هم در فضای مجازی نوشتند که دولت‌ها نتوانسته‌اند تاکنون برنامه مشخصی برای حمایت از مستاجران اجرا کنند.

  حسن_روحانی

این هفته همزمان با سالگرد انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ کاربران فضای مجازی هشتگ حسن روحانی را فعال کردند و برخی در حمایت از دستاوردهای دولت روحانی طی این دو سال نوشتند و برخی دیگر به انتقاد شدید از عملکرد دولت دوم روحانی پرداختند. در این میان موضوعاتی همچون رفراندوم،رفع حصر، سایه شوم جنگ و برجام بیشتر مورد بحث و تبادل نظر کاربران قرار گرفت.