غصه نخور پیتزا بخور

 جو‌گریل

سعادت‌آباد

پیتزا رو باید هوس کرد! پیتزا رو باید جای خوب خورد! پیتزا رو باید خیلی گرسنه بود و خورد تا حق مطلبش ادا شه!

اینها سخنان قصار خودمه! و بهش عمل هم می‌کنم. پیتزا خوب نباشه امکان نداره تعارف کنم و بخورم و دنبال نقطه قوت بگردم و خلاصه خودمو گول بزنم؛ پیتزا باید فاکتورهای یک پیتزای خوب رو داشته باشه و بی‌تعارف پیتزای خوب باید چرب و پرپنیر باشه! دنبال غذای سالم و کم‌کالری هستید پیتزا یکی از گزینه‌های روی میزتون نیست! حقیقتا اینجا رو قبلا رفته بودم و قرار بود خیلی وقت پیش گزارشش رو بنویسم؛ اما انقدر تعلل کردم که لطف مطلب از دست رفت. به‌خاطر همین دنبال فرصت بودم تا یه بار دیگه برم غذای خوشمزه اینجا رو امتحان و به قول اهالی شکم میل کنم و با خیال راحت و حافظه درست براتون بنویسم. رستوران جوگریل تو سعادت‌آباد قرار داره، فضای نسبتا بزرگ و دلبازی داره، چون سقفش بلنده و فضا رو دلنشین می‌کنه. چیدمان خاص داره و ترکیب خوبی از مبل و صندلی‌ها و میز و اینها داره و اون لامپ‌هایی که بخش بزرگی از طراحی داخلی اینجاست نورپردازی نسبتا خفیفی هم ایجاد کردن.

منوی رستوران شامل انواع سالادهای خوشمزه، سوپ روز، نان سیر و ... بود، غذاهای اصلی شامل تعداد زیادی پیتزا و تعداد زیاد دیگه‌ای ساندویچ هیجان‌انگیز و... . پیتزاها در دو سایز کوچیک و دو نفره سرو می‌شه که هر دو خمیر نازک هستند (یه مدل هستن که حالا کوچیک و ‌بزرگن و فرق‌شون سایز و قیمته.) نکته خاص و حساس و به قول دانشمندا عطف این رستوران اینه که پیتزاها و ساندویچ‌ها تو این رستوران با نون جو درست می‌شه. یهو رفتید دیدید که نون پیتزاتون سیاهه شوکه نشید! نان جو نان سلامتی است خواهر برادرها! نانی که حضرت علی هم توصیه‌اش کرده و برای سلامتی هم می‌گن خوبه. جدای اینکه اصولا غذاهای اینجا خوش‌طعم هستن، من حس خوبی دارم به این که مواد با کیفیتی تو پخت این خوردنی‌ها و خوشمزه‌ها استفاده شده. خیلی جاها سلامتی رو فدای خوشمزگی می‌کنن. پیتزای مورد علاقه‌ام هم «سیر استیک» هست اینجا و کلا هرجا! بابا خودتون این دوتا لعنتی رو با هم امتحان کنید بعد قضاوت کنید! ضمنا سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌های خوش‌طعم و تردی هم داره که رو هر میزی بره نرفته غیب می‌شه! یه سالاد اسفناجی خوردیم با دو عدد سس اعیونی! سس‌ها انقدر خوب بود که گرفتیم آوردیم خونه هم ازش استفاده کردیم.

با تمام توضیحات بالا و با در نظر گرفتن مکان این رستوران، قیمت‌هاش در مقایسه با همتاهاش بد نیست. برخورد خوب و مهمان‌نوازانه هم دارن و جای قدردانی هم داره. روی هم رفته جوگریل یکی از محل‌های محبوب من برای پیتزاست. خواستین برین یه خبر بدین با هم بریم تک‌خوری نکنین!