گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل شرکت واگن پارس با انتقاد از ورود واگن‌های دست دوم به کشور گفت: بدهی بانکی این شرکت به ۹۰ میلیارد تومان و بدهی مالیاتی به ۱۷ میلیارد تومان رسیده است.

محمد محمدی در حاشیه نمایشگاه حمل‌و‌نقل ریلی که هفته گذشته برگزار شد، با اشاره به قرارداد ساخت ۱۰۰ دستگاه واگن مسافری با یک شرکت حمل‌و‌نقل ریلی، گفت: سال گذشته این قرارداد برای ساخت ۲۸ دستگاه واگن بود که امسال به ۱۰۰ واگن افزایش یافت. وی همچنین به قرارداد ساخت ۲۵۰۰ دستگاه واگن باری اشاره کرد و گفت: در شرکت واگن پارس ۲۰ نوع واگن باری ساخته می‌شود که هر شرکتی بنا به درخواست می‌تواند سفارش دهد. محمدی مبلغ این قرارداد را ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: زمانی که مبلغ پیش‌فروش قرارداد به ما پرداخت شود، کار ساخت را شروع می‌کنیم که حدود یک سال تحویل این واگن‌ها زمان می‌برد.

مدیرعامل شرکت واگن پارس به قرارداد دیگری با یک شرکت حمل‌و‌نقل ریلی اشاره کرد و گفت: قرارداد ساخت ۲۰۰ دستگاه واگن باری لبه کوتاه شش محوره با یک شرکت حمل‌و‌نقل ریلی بسته شد که آن را تحویل دادیم و برای ۲۰۰ دستگاه دیگر قرارداد نیز بسته شده اما هنوز نهایی نشده است.

ادامه در صفحه ۳۰