فارس: علی شریف‌زاده، وکیل علی صدقی مدیرعامل سابق بانک رفاه از شکایت این بانک در دادگاه جرایم رایانه‌ای خبر داد و اظهار کرد: علیه افرادی که کارمندان بانک را در تلگرام دعوت به اخلال در نظم بانک و پیرو آن توهین، ‌افترا و فحاشی به مدیران بانک کرده بودند مطابق ماده یک، ۱۷ و ۱۸ قانون جرایم رایانه‌ای و سایر مواد ناظر قانونی شکایت شده است.

وی درخصوص هویت این افراد نیز گفت: برخی مشخص شده‌اند، این افراد با دسترسی به اطلاعات، همه کارکنان بانک را در دو گروه حدود یازده هزار نفری عضو کرده بودند و بخشی از مباحث‌شان اعتراض به چگونگی حقوق و مزایای دریافتی از بانک رفاه بود.

به گفته وی، صورتحساب ۲۳۴ میلیونی موجودی علی صدقی برخلاف واقع به‌عنوان فیش حقوقی برای اولین‌بار در این گروه منتشر و منشا مسائل بعدی شده است.

شریف‌زاده با بیان اینکه صدقی شخصا از کسی شکایت نکرده‌‌ است و شکایت مطرح مربوط به بانک رفاه است، تصریح کرد: برخی افراد شناسایی و احضار شده‌‌اند و دادگاه برایشان قرار کفالت صادر کرده است. شریف‌زاده همچنین شایعات مربوط به ممنوع‌الخروج بودن مدیرعامل سابق بانک رفاه را رد کرد و درباره سفر خارج از کشور اخیر صدقی گفت: سفر ایشان زیارتی بوده و رفته و برگشته‌اند.

وی همچنین گفت: فیش ۲۳۴ میلیونی دروغی بیش نیست و حتی آقای صدقی به دلیل شبهات ایجاد شده تا تعیین تکلیف موضوع از طریق مراجع ذی صلاح هیچ حقوقی دریافت نکرده‌ است.