دنیای اقتصاد: حسن روحانی، رئیس‌جمهوری روز شنبه در مراسم ضیافت افطار با وزرا، معاونان، ‌استانداران و روسای سازمان‌های دولتی با بیان اینکه ملت ایران پذیرفته است که تنها یک رهبر و قانون اساسی در کشور وجود ‌دارد، گفت: ما نمی‌پذیریم که هر کسی در هر شهری ادعای رهبری مردم را داشته باشد و ‌بخواهد با قانون و سلیقه خود با زندگی مردم بازی کند؛ چراکه معتقدیم آرامش مردم در صورتی امکان‌پذیر است که هر روز قانون را عوض نکرده و زندگی مردم را تغییر ندهیم.

به گزارش «ایسنا» روحانی با اشاره به اینکه شعار ما این بود که در نیمه راه نمی‌مانیم، گفت: ما گفتیم راهی را که ‌آمده‌ایم، ادامه خواهیم داد و مردم به این شعار و حرف ما رای دادند. رای مردم به وضعیت نبود که ‌بهترین شرایط کشور باشد؛ بلکه رای مردم به مسیر دولت بود. آنچه من از رای مردم می‌فهمم، آن ‌است که مردم به ما گفتند مسیری که انتخاب کردید درست بوده و همان را ادامه دهید. همچنین به گزارش «ایرنا» روحانی با اشاره به اینکه مردم فضای امنیتی نخواسته بلکه جامعه و فضای امن را مطالبه می‌‌کنند، افزود: مردم ما زندگی پرتنش و تشنج نمی‌خواهند؛ بلکه می‌خواهند امنیت را برای آنان در جامعه ‌حفظ کنیم.‌

پیروزی در انتخابات پایان کار نیست

همچنین اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در این ضیافت گفت که با رای بالای مردم به روحانی رئیس‌جمهوری منتخب، فرصت ملی برای عبور از تنگناها پیش روی کشور قرار گرفته است. به گزارش «ایرنا» جهانگیری تاکید کرد: به‌عنوان مسوولان کشور باید بدانیم که پیروزی در انتخابات پایان کار نیست؛ بلکه اول کار است و پرسشی که باید همه به آن بپردازیم این است که چگونه از سرمایه اجتماعی که در کشور ایجاد شده استفاده کنیم.

اقدامات ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی نهایی شد

در خبری دیگر به گزارش «ایرنا» سیاست‌ها و اقدامات« ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» عصر شنبه در جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حسن روحانی رئیس‌جمهوری نهایی شد.