به گزارش خبرگزاری فارس، حاج‌صادقی درخصوص مواضع اخیر روحانی و حمایت وی از سپاه نیز تصریح کرد: هر گاه مسوولان در راستای ماموریت‌ها و خدمت به مردم حرکت کنند بی‌تردید حامی آنها هستیم. نماینده ولی‌فقیه در سپاه اظهار کرد: در درون نظام جناح‌های سیاسی متفاوتی وجود دارد اما سپاه به هیچ کدام وابسته نیست و وارد هیچ کدام نشده و نمی‌شود، البته در عین حال مواضعی که می‌گیریم ممکن است با جناحی که انقلابی‌تر است، نزدیک‌تر باشد، اما نه قصد مخالفتی با جناح دیگر را داریم و نه موافقتی با جناحی که فکر می‌کند، موافق آن هستیم.

همچنین به گزارش «ایرنا» وی گفت: جناح‌بندی و محدود شدن به برخی جناح‌های سیاسی برای سپاه سم کشنده است. امام راحل و رهبر معظم انقلاب هم این مساله را نهی کرده‌اند. وی تاکید کرد: اگر دشمن بخواهد متعرض انقلاب اسلامی شود، تمام موجودیتش با خطر نابودی مواجه خواهد شد؛ چراکه توان اطلاعاتی و نیروی انسانی و تجهیزاتی سپاه در آمادگی کامل است و تنگه هرمز فقط یکی از این عرصه‌هاست؛ مگر می‌شود دشمن مکانی را برای ما ناامن کند و برای او امن باشد؟ وی تاکید کرد: حضور ما در سوریه تا زمانی که خود دولت سوریه بخواهد، ادامه خواهد داشت. حاج‌صادقی تصریح کرد: آنهایی که دنبال خروج ایران از سوریه هستند، می‌خواهند با رفتن ایران مقاومت را در سوریه بشکنند، اما این آرزو را به‌ گور خواهند برد.

سپاه با تمام توان برای رفع مشکلات مردم می‌کوشد

همچنین به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران به‌عنوان خادم ملت ایران برای حل مشکلات فعلی کشور از هیچ تلاشی فروگذار نیست و تمام توانش را در این راه به کار می‌گیرد. جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: مشکلاتی که در جامعه وجود دارد مربوط به تمام جوامع پیشرفته است و نظام تلاش دارد با هدایت‌های پدرانه رهبر معظم انقلاب و‌ افزایش همدلی مردم این مشکلات را برطرف کند.