علیرضا رزم‌حسینی، استاندار پیشین کرمان در خرداد ۹۷ از سمت خود استعفا  و علت استعفای خود را مشکلات خانوادگی عنوان کرد.همچنین به گزارش «ایلنا» سخنگوی وزارت کشور گفت: در پرونده تعدادی از اعضای شورای شهر بابل، موضوع اساسا مرتبط با وظایف شورایی افراد نبوده؛ بنابراین این پرونده‌ها در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی با آیت‌الله یزدی

آیت‌الله یزدی روز گذشته در دیدار با رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: شورای نگهبان به دور از مصلحت‌اندیشی، لوایح مربوط به FATF را بر مبنای شرع و قانون اساسی مورد بررسی قرار می‌دهد.رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس روز گذشته به قم سفر کرده و با آیت‌الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کردند. درهمین حال روز گذشته صید محمد بیرانوندی عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: نمایندگان مجلس از طرح‌هایی که تاثیر مثبتی در زندگی مردم دارند حمایت می‌کنند. او افزود: طرح FATF یک لایحه ضروری برای مبادلات با بانک‌های بین‌المللی بوده، اما در این لایحه یک سری موارد که با منافع ملی ناسازگار است وجود داشته بنابراین این طرح در حال حاضر توسط کارشناسان خبره حقوقی و اقتصادی در حال چکش‌کاری بوده تا با منافع ملی ناسازگاری نداشته باشد و به احتمال زیاد در هفته آینده در صحن علنی مجلس تصویب خواهد شد.

تکذیب عذرخواهی عارف

همچنین محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تکذیب انتشار خبری مبنی‌بر عذرخواهی از مردم برای جانبداری از دولت تاکید کرد که همچنان بر موضع اولیه خود در حمایت از دولت باقی می‌مانیم. به گزارش «ایرنا» عارف اظهار کرد: موضع اولیه ما حمایت از دولت بوده و در شرایط کنونی نیز از دولت حمایت می‌کنیم و بارها هم گفته‌ایم که دولت باید انتقاد مثبت، مشفقانه و صمیمانه را بپذیرد و همچنان هم بر همان موضع هستیم که اگر در جایی نیاز به اصلاح باشد و نظری داشته باشیم، حتما در اختیار دولت قرار می‌دهیم و سعی هم می‌کنیم که فضاسازی رسانه‌ای نشود.