حسن روحانی در صفحه توییتر خود نوشته است: «یک مقام آمریکایی به‌تازگی حرف‌های وحشتناکی در مورد حمله تروریستی اهواز گفته و ادعا کرده دولت ایران مسوول آن حمله است! آمریکایی‌ها چه فکری می‌کردند اگر ما چنین چیزی در مورد حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر می‌گفتیم؟»

نظر ترامپ در مورد حسن روحانی

در خبری دیگر به گزارش «ایسنا» دونالد ترامپ در توییتی نوشت: «برخلاف درخواست‌ها، برنامه‌ای برای ملاقات حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران ندارم. شاید یک روزی در آینده با وی ملاقات کنم. مطمئنم که او مردی دوست‌داشتنی است.»

پاسخ روحانی به توییت ترامپ

در خبری دیگر پرویز اسماعیلی در توییتی نوشت: «سوال کریستین امانپور مجری CNN: امروز ترامپ در توییتی شما را مردی دوست‌داشتنی خوانده و دوباره از ملاقات گفته است. روحانی: به جای حرف، صداقت و جدیت لازم است. او دو سال پیگیر دیدار است. این ملاقات باید زمانی انجام شود که واقعا به نفع دو ملت و دو کشور باشد.»

ترامپ پل ترمیم شده با برجام را به سمت ویرانی برد

همچنین به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز اسماعیلی در توییتی بیان کرد: روحانی در دیدار نخبگان سیاسی آمریکا گفت: «‎ترامپ بدون دلیل و منطق از تعهد دولتش خارج شد و پل ویران شده‌ای را که با ‎برجام در حال ترمیم بود، دوباره به سمت ویرانی برد. ‎آمریکا کشوری مهم در جهان و ایران کشور تعیین‌کننده منطقه است. برگشتن به ۶ ماه پیش، آسان‌تر از بازگشت به ۶ سال قبل است.»

تکذیب ارائه درخواست برای دیدار با ترامپ

ازسوی دیگر به گزارش فرارو، پس از آنکه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه مدعی شد «درخواست» برای دیدار با همتای ایرانی‌اش را رد کرده، یک عضو هیات نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد گفت ایران چنین درخواستی نداشته است. «علیرضا میریوسفی» رایزن مطبوعاتی دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در این مورد به خبرگزاری «رویترز» گفته است: «ایران درخواست ملاقات نداده است.» ازسوی دیگر به گزارش «ایسنا» دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا که عصر روز گذشته با تاخیر به مجمع عمومی سازمان ملل وارد شد، در بدو ورود به مجمع عمومی سازمان ملل برای حفظ وجهه خود به خبرنگاران گفت که تا ایران لحن خود را تغییر ندهد، ملاقاتی صورت نمی‌گیرد.