مخالفت مجلس با حضور شریعتمداری در سایر وزارتخانه‌ها

در خبری دیگر از مجلس امیر خجسته، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که نمایندگان مخالف حضور محمد شریعتمداری در سایر وزارتخانه‌ها هستند. برخی خبرها حاکی از آن است که قرار است رئیس‌جمهوری وزیر فعلی صنعت، معدن و تجارت را به‌عنوان وزیر کار به مجلس معرفی کند.

گزینه‌های احتمالی وزارتخانه‌ها

در همین حال محمدرضا رضایی کوچی، نماینده مردم جهرم در مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم گفت: آقایان محمد شریعتمداری و فرهاد دژپسند به‌عنوان وزرای کار و اقتصاد به مجلس معرفی می‌شوند. وی ادامه داد: روز گذشته بنده با آقای دژپسند درباره انصراف از گزینه وزارت اقتصاد صحبت کردم که وی اعلام کرد، انصراف نداده است. نماینده مردم جهرم در مجلس تصریح کرد: احتمالا حاج‌محمدی مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه در امور زیربنایی و عمرانی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی به مجلس معرفی شود.

انتخاب عضو هیات‌رئیسه مجمع نمایندگان زن IPU

در خبری دیگر «ایرنا» از انتخاب سیده فاطمه حسینی، رئیس شورای اجرایی ایران در اتحادیه بین‌المجالس جهانی (IPU) به‌عنوان عضو هیات‌رئیسه مجمع نمایندگان زن این اتحادیه خبر داد. براساس این گزارش، حسینی با اکثریت آرا به‌عنوان عضو هیات‌رئیسه این مجمع به نمایندگی از مجالس کشورهای گروه آسیا پاسیفیک انتخاب شد.