وی گفت: پیش از این قرار بود رئیس‌جمهور امروز برای تقدیم لایحه بودجه در مجلس حاضر شود، اما با توجه به اصلاح برخی نکات در بودجه سال آینده بنا شد بودجه ۹۸ پس از اعمال اصلاحات به مجلس تقدیم شود.

بررسی لایحه بودجه ۹۸ در فراکسیون مستقلین

همچنین به گزارش «ایسنا» سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی از بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ با حضور نوبخت در این فراکسیون خبر داد. مهرداد لاهوتی اظهار کرد: جلسه فراکسیون مستقلین ولایی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برای بررسی لایحه بودجه سال آینده صبح امروز در محل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برگزار می‌شود.

اسلامی و دژپسند به فراکسیون ولایی می‌روند

در خبری دیگر سید‌حسین نقوی حسینی، سخنگوی فراکسیون ولایی از برگزاری دو نشست امروز این فراکسیون با حضور وزرای راه و شهرسازی و اقتصاد خبر داد.

بررسی استیضاح وزیرعلوم و کشاورزی

همچنین استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور نمایندگان متقاضی استیضاح امروز و سه‌شنبه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی خواهد شد. طرح استیضاح محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی نیز روز سه‌شنبه با حضور نمایندگان متقاضی در کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی می‌شود.

شکایت از ظریف

ازسوی دیگر به گزارش خبرگزاری مهر، شکایت تعدادی از نمایندگان از وزیر امور خارجه هفته جاری در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از تایید گزارش در صحن علنی، به قوه‌قضائیه ارسال می‌شود. ازسوی دیگر وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و اطلاعات این هفته برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان در نشست علنی مجلس حضور می‌یابند.

درخواست بررسی علت فوت زندانی در قم

در خبری دیگر از مجلس، حسن نوروزی، سخنگوی حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «ایرنا» ضمن تاکید بر پیگیری علت فوت یک زندانی در قم در این کمیسیون، اعلام کرد درخواست برای بازدید از زندان فشافویه را روزگذشته به کمیسیون حقوقی ارائه داده است.