متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: «دست جنایتکار مزدوران بار دیگر به خون جوانان صالح و خدمتگزار کشور آلوده شد و جمعی از سرمایه‌های انسانی که خود را وقف حراست از مرزها و پاسداری از امنیت مردم کرده بودند، در حمله تروریست‌های سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسیدند. ارتباط عاملان این جنایت با سازمان‌های جاسوسی برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه مسلم است و دستگاه‌های مسوول کشور باید بر آن تمرکز کنند و آن را با جدیت دنبال کنند. اینجانب به خانواده‌ها و بازماندگان این شهیدان مظلوم و به خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت و تبریک می‌گویم و صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای شهدای عزیز و شفای عاجل برای مجروحان از خداوند متعال مسالت می‌کنم. پیگیری قصور احتمالی در این حادثه نیز وظیفه حتمی سپاه است.»

پیام تسلیت رهبر انقلاب به آقای حسین دهقان

همچنین رهبر انقلاب اسلامی روز پنج‌شنبه در پیامی درگذشت اخوی و برخی بستگان آقای حسین دهقان را تسلیت گفتند.متن پیام به این شرح است:

جناب آقای حسین دهقان دامت توفیقاته،سانحه غم انگیز تصادف اخوی مکرم شما و برخی بستگان موجب تاثر شد. صبر و اجر برای جنابعالی و دیگر بازماندگان و رحمت و مغفرت الهی برای درگذشتگان را از خداوند متعال مسالت می‌کنم.