به گزارش «ایسنا» متن پیام علی لاریجانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج سید‌ابراهیم رئیسی

با سلام و تحیت

انتصاب جنابعالی را به‌عنوان ریاست قوه‌قضائیه از سوی مقام‌معظم رهبری ازسوی خود و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. بحمدالله شما از خادمان و یاران ارزشمند نظام و رهبری می‌باشید و دارای سوابق طولانی به‌ویژه در عرصه قضایی هستید. لازم می‌دانم بر آمادگی و اهتمام مجلس شورای اسلامی در راستای افزایش همکاری و هم‌افزایی و توسعه روابط با قوه‌قضائیه به‌ویژه درخصوص تصویب قوانین موردنیاز تاکید کنم.توفیق روزافزون جنابعالی و سایر خدمت‌گزاران در قوه قضائیه را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

پیام تبریک ولایتی

علی‌اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل نیز با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به ریاست قوه‌قضائیه را تبریک گفت. در بخشی از پیام ولایتی به رئیسی آمده است: «بدون شک درایت، تدبیر و اشراف حضرتعالی در مباحث حقوقی و موضوعات مرتبط با دستگاه قضا ذخیره‌ای ارزشمند و گرانبها در جهت ایجاد تحولی عظیم و عمیق در پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در دستگاه قضا خواهد بود.»

پیام تبریک شمخانی

علی شمخانی، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی نیز انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به سمت ریاست قوه‌قضائیه را تبریک گفت. شمخانی در این پیام تبریک آمادگی کامل دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی برای همکاری با ابراهیم رئیسی در انجام وظایف و مسوولیت‌های محوله در راستای تحقق اهداف متعالی قضایی تحول در گام دوم انقلاب را اعلام کرده است.

پیام تبریک رئیس سازمان صداوسیما

علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیما هم در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت «ریاست قوه قضائیه» را تبریک گفت.