اعتراض ۳ نماینده به اعتبارنامه تاجگردون

در خبری دیگر، علی‌اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با بیان اینکه تاکنون ۳ منتخب به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران اعتراض کرده‌اند، اظهار کرد: بنده، روح‌الله نجابت و علیرضا زاکانی به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران اعتراض کرده‌ایم. کریمی گفت: احتمال افزایش امضاها و درخواست‌های تعداد بیشتری از منتخبان برای اعتراض به اعتبارنامه تاجگردون وجود دارد.

بررسی طرح تحول مجلس در هیات‌رئیسه

خبر دیگر از مجلس یازدهم آنکه حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات‌رئیسه مجلس از بررسی طرح تحول پارلمان در جلسات این هیات خبر داد.

رئیس کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس تعیین شد

همچنین دیروز محمدحسین حسین‌زاده بحرینی به‌عنوان رئیس کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی منصوب شد. به گزارش خبرگزاری خانه ‌ملت، شهباز حسن‌پور بیگلری و سیدمهدی فرشادان به‌عنوان نواب اول و دوم رئیس این کمیسیون و سمیه محمودی به‌عنوان سخنگو انتخاب شدند.

۵ کمیسیون مورد علاقه نمایندگان جدید

در خبری دیگر از مجلس به نقل از خبرگزاری تسنیم، احمد امیرآبادی عضو هیات‌رئیسه مجلس با بیان اینکه منتخبان کمیسیون‌های پیشنهادی خود برای عضویت در آنها را به این هیات اعلام کرده‌اند، درباره بیشترین تقاضا برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی مجلس از سوی منتخبان گفت: کمیسیون‌های امنیت ملی، اصل ۹۰، برنامه و بودجه، صنایع و معادن و اجتماعی بیشترین تقاضا را از سوی منتخبان برای عضویت دارند.