متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم مجاهد و پارسا آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد یزدی رضوان‌الله‌علیه را به حوزه علمیه معظم قم و مراجع عظام و علمای عالی‌مقام و جامعه محترم مدرسین و به شاگردان و دوستان و ارادتمندان آن مرحوم و به‌طور ویژه به خاندان گرامی و همسر و فرزندان مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم. سوابق انقلابی و مبارزات دوران طاغوت در کنار حضور پیوسته و همیشگی در همه دوران‌های انقلاب و اشتغال به مسوولیت‌های بزرگ در اداره کشور همچون ریاست قوه‌قضائیه و عضویت در شورای نگهبان و مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، در کنار فعالیت علمی و فقهی، شخصیتی جامع و اثرگذار از این عالم جلیل پدید آورده بود. ایمان راسخ به مبانی انقلاب و استقامت در این راه و غیرت دینی و انقلابی، نشانه‌های بارز دیگری از این شخصیت مکرم بود. امید است این وزن سنگین ذخیره معنوی مایه علوّ درجات ایشان باشد. از خداوند متعال رحمت و مغفرت و رضوان الهی را برای آن مرحوم مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای- ۱۹ آذر

۱۳۹۹

انتصاب نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد

همچنین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی، حجت‌الاسلام حاج شیخ رضا نوری را به نمایندگی ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی و امامت‌جمعه بجنورد منصوب کردند. متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ رضا نوری دامت افاضاته

با توجه به پایان یافتن مسوولیت جناب حجت‌الاسلام آقای یعقوبی دام‌بقائه، جناب‌عالی را که برخوردار از صلاحیت‌های علمی و عملی می‌باشید، به نمایندگی خود در استان خراسان شمالی و امامت جمعه‌ شهر بجنورد منصوب می‌کنم. حساسیت آن استان مرزی و آزمون‌های موفق مردم عزیز آن در همه‌ حوادث مهم دوران‌های انقلاب و دفاع مقدس و پس از آن تا امروز و همگرایی آموزنده‌ برادران شیعه و سنی و قومیت‌های متعدد و دیگر افتخارات ایشان، وظایف سنگینی را بر عهده‌ جناب‌عالی و دیگر مسوولان استان می‌گذارد. توصیه‌ مؤکد اینجانب، ارتباط صمیمانه با همه‌ قشرها و تکریم خانواده‌های معظم شهیدان و دیگر ایثارگران و غنی‌سازی خطبه‌های نمازجمعه است. از خداوند متعال توفیقات شما را مسألت می‌کنم.

سید علی خامنه‌ای- ۱۸ آذر ۱۳۹۹