در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: بررسی جداول بودجه حاکی از تغییرات گسترده ارقام و اعداد نسبت به جدول ارائه شده از سوی دولت است که در صحبت با اعضای کمیسیون تلفیق مشخص شد که جداول صرفا توسط یک یا چند نفر و در نهایت با تایید رئیس کمیسیون تلفیق و چند روز پس از رای‌گیری لایحه در صحن مجلس در ۹۹/ ۱۲/ ۲۹ نهایی شده است و البته تاسف بار‌تر اینکه این جداول تا حدود یک ماه بعد یعنی تا ۱۴۰۰/ ۱/ ۲۱ نیز به کرات تغییر کرده است و در کمال تعجب جداول ۲۵ روز پس از تصویب بودجه در صحن ابلاغ شده است.  نمایندگان در این نامه خطاب به قالیباف، آنچه در ضمن تصویب بودجه ۱۴۰۰ در مجلس اتفاق افتاد را رکوردی جدید در عدم تمکین به قانون آیین‌نامه و ایجاد رانت برای چند نفر در جابه‌جا کردن اعداد کلان بودجه خواندند.

حضور عراقچی در کمیسیون امنیت ملی مجلس

در خبری دیگر از مجلس، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از جلسه فوق‌العاده امروز‌(یکشنبه) این کمیسیون با حضور معاون سیاسی وزارت امور خارجه خبر داد. به گزارش «ایرنا»، ‌ابوالفضل عمویی‌ تاکید کرد که در این جلسه فوق‌العاده‌ از ‌عباس عراقچی‌ برای توضیح روند گفت‌وگوهای وین دعوت شده است.

طرح مجلس برای حفاظت از اماکن حساس

خبر دیگر از پارلمان اینکه یک نماینده از طرح مجلسی‌ها برای حفاظت از اماکن حساس خبر داد. وحید جلال‌زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعلام این خبر به خبرگزاری خانه ملت گفت: نمایندگان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به صورت اجمالی در حال تدوین «طرح جامع حفاظتی از اماکن حساس» در راستای ورود نظارتی به مسائل امنیتی کشور هستند که براساس آن رخنه‌های اطلاعاتی را بسته و به دستگاه‌های امنیتی کمک کنند.