این واکنش علیرضا زاکانی با پاسخ همتی در توییتر مواجه شده که با استفاده از هشتگ «یار کمکی» خطاب به او نوشت: «آقای زاکانی! در ترم دوم دوره کارشناسی اقتصاد، به دانشجویان می‌آموزیم که ارزش پول ملی چگونه تعیین می‌شود و چه عواملی در آن تا‌ثیر دارد. ان‌شاءالله اگر تا‌ پایان انتخابات در صحنه بودید، درخصوص این بخش از ادبیات علم اقتصاد برای شما خواهم گفت.»

لیست اموال زاکانی

همچنین علیرضا زاکانی با حضور در برنامه اینترنتی تبادل اظهار کرد: دو واحد ۹۵متری در خیابان ایران تهران داریم و همسرم یک‌خانه ۷۵ متری در پردیسان قم دارد، کل دارایی ما همین است و چیزی غیر از این ندارم، خودرو هم ندارم. به گزارش «ایسنا» وی درباره درآمد ماهانه‌اش گفت: درآمد هیات علمی به‌عنوان پزشک متخصص می‌گیرم؛ هیات علمی‌ها بالغ بر ۲۰ میلیون تومان می‌گیرند؛ اما من میزان هزینه کرد برای زندگی‌ام یعنی ۵/ ۴میلیون تومان برای هزینه‌های منزل به خانمم می‌دهم؛ البته هزینه آب، برق، گاز و تلفن بر‌عهده من است. مابقی حقوق را صرف کار خیر و امور انقلابی می‌کنم. او همچنین گفت که نوه من شناسنامه ایرانی دارد. به گزارش «ایلنا» وی در ادامه گفت: من رئیس‌جمهور شوم، آمریکایی‌ها التماس می‌کنند و مجبور می‌شوند که تمام تحریم‌ها را بردارند.

دلیل تولد نوه زاکانی در سوئیس

ازسوی دیگر ستاد علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد که دوتابعیتی‌ بودن فرزند علیرضا زاکانی صحت ندارد. به گزارش «ایسنا» در این توضیح آمده است: درخصوص تولد نوه علیرضا زاکانی در سوئیس نیز بررسی‌ها نشان می‌دهد که زمان به دنیا آمدن وی، همزمان با پایان ترم دوم تحصیل دخترشان بوده و چون تا‌ریخ تولد نوه ایشان تنها دو روز با امتحان آخرشان فاصله داشته عملا امکان تولد کودک در ایران وجود نداشته است.

رئیس ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده‌هاشمی

همچنین قاضی‌زاده‌هاشمی، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری زهرا شیخی نماینده اصفهان را به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد.

واکنش سعید محمد به ردصلاحیتش

در خبری دیگر به گزارش «ایسنا» سعید محمد پس از اعلام اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت‌شده توسط شورای نگهبان در بیانیه‌ای تا‌کید کرد: از آنجا که نظر شورای محترم نگهبان برای همه ما فصل‌الخطاب و لازم‌الاجراست و از طرفی طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید به‌دنبال مشارکت حداکثری باشیم.

واکنش محسن رهامی به ردصلاحیت خود

همچنین به گزارش «ایلنا» محسن رهامی، داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری پس از عدم احراز صلاحیت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دربیانیه‌ای تصریح کرد: وضعیت پیش‌آمده برای اینجانب و تعدادی دیگر از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری، حاصل تفسیر نادرست و‌ گسترش اختیارات نهادهایی است که برای پاسداری از قانون اساسی تشکیل شده‌اند. او در ادامه نوشت: امیدوارم که زمینه‌های مشارکت شما ملت فهیم و تا‌ریخ‌ساز، در تصمیم‌گیری نسبت به آینده کشور و سرنوشت خویش و فرزندان این مرز و بوم فراهم شود و خداوند رحمت واسعه خود را شامل حال این ملت بگرداند.