مجموع واکسن‌های تزریق شده

درهمین حال بنا براعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ساعت گذشته ۸۱ هزار و ۸۹۲ دز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. به گزارش «ایسنا»، تا کنون ۶۴ میلیون و ۵ هزار و ۹۸ نفر دز اول، ۵۷ میلیون و ۲۷ هزار و ۳۴۱ نفر دز دوم و ۲۶ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۱۳۵ نفر نیز دز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند. به این ترتیب مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۷ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۵۷۴ دز رسید.

صادرات ۴ میلیون دز واکسن ایرانی کرونا

درخبری دیگر بهرام دارایی، رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تعدادی از تولیدکنندگان ایرانی واکسن کرونا مشتریانی در خارج از کشور دارند و حدود ۴ میلیون دز واکسن کرونای داخلی به خارج از کشور صادر شده است. به گزارش خبرگزاری فارس، و‌ی افزود: واکسن کوو ایران برکت مراحل نهایی تاییدیه سازمان بهداشت جهانی را طی می‌کند. چند دور مذاکرات انجام و مستندات آن ارائه شده است.

مرگ کرونایی ۴۴بیمار دیگر

ازسوی دیگر بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته ۴هزار و ۲۲۸ بیمار جدید کرونا در کشور شناسایی شدند که ۴۹۴ نفر از آنها بستری شدند. همچنین دراین بازه زمانی ۴۴ بیمار نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند. به گزارش «ایسنا»، بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی ۱۰ روز اخیر (۸ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۰) به‌طور متوسط هر ساعت ۱۳۰ نفر در ایران مبتلا و ۲ نفر قربانی کرونا شده‌اند و در هر ساعت ۲۰۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.