آرمان‌امروز در «زجری که مردم از اینترنت می‌کشند» نوشت: ظاهرا آنها-مسوولان- از مدت‌ها قبل درصدد فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی بودند و اعتراضات و ناآکامی‌ها بهانه بوده است. حتی آنها فقط به فیلترینگ اکتفا نکردند و سرعت اینترنت را به اوایل دهه ۸۰ بازگرداندند، آن‌هم در شرایطی که دنیا در حال گذر از اینترنت ۵G است ولی اینترنت در ایران به ۳G رسیده است».

ایران وعده داده که «کاهش قیمت‌ها به تمام کالاها می‌رسد» و توجیه آن نیز افت نرخ ارز است: «از اواخر هفته گذشته، ریزش نرخ ارز آغاز شد و نخستین بخشی که از این اتفاق تاثیر پذیرفت بازار خودروهای داخلی وارداتی بود، قیمت انواع خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی در هفته جاری از ۷ درصد تا ۳۵ درصد کاهش پیدا کرده و حتی پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارد که روند کاهش قیمت‌ها به بیش از ۴۰ درصد برسد. روند کاهش قیمت در مورد سایر بازارها هم تسری خواهد یافت».

کیهان به یادداشت مهاجرانی در اطلاعات ایراداتی وارد کرد و نوشت: «عناصر برانداز هم از بُهت خبر یا به کما رفتند و به چشم خود دیدند، همان سمت درست تاریخ که تکیه داده بودند، لرزان است و دارد تاریخ مصرفشان در شنزارهای عربستان فرو می‌رود و گم می‌شود! مع‌الوصف شروع کرده‌اند به نکته‌گیری که بله شما که می‌گفتید، عربستان کذا، پس این آخرین جام زهرتان است که زهرمار می‌کنید! گفت، خدا از دلتان خبر دارد که چگونه مثل سیر و سرکه می‌جوشد و با سیلی رخساره را سرخ می‌کنید».

پیام‌ما با اشاره به نام جان‌باختگان منابع طبیعی، نوشت: «فقط نام پنج‌ جان‌باخته منابع طبیعی در فهرست شهدا ثبت شده، در حالی که تاکنون ۱۸۹ نفر شامل ۱۴۴ محیط‌بان، ۲۲۰ جنگل‌بان و نیروی حافظ منابع‌طبیعی، ۷ نفر از همیاران مردمی محیط‌زیست و ۱۵ نفر از همیاران مردمی منابع طبیعی در راستای حفاظت از عرصه‌های طبیعی، مناطق حفاظت شده، حیات وحش و تنوع زیستی کشور جان خود را از دست داده‌اند.»