محمد فاضلی، جامعه‌شناس نیز نوشت: «روندهای متعددی به سوی زوال دانشگاه - بالاخص در علوم انسانی و اجتماعی - همگرا شده‌اند. از اخراج اساتید حتی اندکی منتقد و ناهمسو، تا مهاجرت استعدادها و بحران جایگزینی اساتید خوب. جامعه ایران آینده، صدای این دهل‌نوازی را خیلی دردناک خواهد شنید.»

مجتبی توانگر، نماینده تهران در توییتر در واکنش به فعالیت‌های انتخاباتی نوشت: «دروغ بستن به رهبرانقلاب برای اهداف و اغراض سیاسی، کثیف‌ترین کار ممکن‌ است که برخی نزدیکان رئیس‌جمهور در این باره هیچ احتیاطی نمی‌کنند. بگذارید دغدغه اصلی، مشکلات معیشتی مردم باشد. اگر به مهندسی انتخابات و کرسی‌های مجلس چشم دوخته‌اید اشکالی ندارد اخلاق و مردم را هم قدری مدنظر داشته باشید.»

مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در واکنش به صف‌های طولانی پمپ‌بنزین در توییتر نوشت: دولت باید به جای تکذیب مکرر عدم افزایش قیمت سوخت، صریحا به ‎مردم یادآوری کند که قیمت سوخت و انرژی با توجه به سقوط ‎ارزش پول ملی، از ابتدای دولت یازدهم تا کنون، به یک دهم کاهش پیدا کرده و این سرمایه ملی تاراج و تبدیل به دود می‌شود و آلودگی آن به حلقوم همه می‌رود؛ و باز اگر جرات ‎اصلاح ندارد، صادقانه از مردم بخواهد: «اقلا ‎اسراف نکنید!»