در سه سانحه تصادف در محورهای زاهدان - زابل و جاسک - میناب و همچنین لنگرود ۱۴ تن از هموطنانمان کشته و دو نفر دیگر نیز به شدت زخمی شدند. به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه شب جمعه در محور زاهدان- زابل کیلومتر ۵۵ دو خودرو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه رانندگی ۱۰ نفر در محل کشته و دو نفر نیز مجروح شدند. علت این حادثه رانندگی انحراف به چپ خودرو ۲۰۶ گزارش شده است و هر دو خودرو بعد از برخورد دچار حریق شدند.

همچنین در تصادفی دیگر در جاده میناب - جاسک دو کشته و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند. مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی جاسک گفت: صبح دیروز بر اثر برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با یک موتورسیکلت یکی از سرنشینان خودرو و یکی از سرنشینان موتورسیکلت کشته شدند. افغان زهی افزود: یک نفر از مجروحان به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شد که حال وی وخیم گزارش شده است.

همچنین در لنگرود نیز واژگونی پراید جان دو نفر را گرفته است. رییس پلیس راهور گیلان با اعلام این خبر گفت: صبح روز گذشته بر اثر این حادثه در لنگرود راننده خودروی سواری دردم کشته شد و یکی از سرنشینان آن در بیمارستان جان باخت. وی همچنین از مرگ موتور سوار ۴۸ ساله در برخورد پراید با موتورسیکلت در رودسر خبرداد.