نایب‌رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: قیمت گاز در بخش کشاورزی برای هر متر مکعب در سال جدید ۱۰۰ تومان اعلام شده است، این درحالی است که سال قبل قیمت آن ۶۰ تومان برای هر متر مکعب بود.کاظم فرهمند در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس افزود: افزایش قیمت گاز بخش کشاورزی در حالی صورت می‌گیرد که هیچ افزایشی در بخش صنعت رخ نداده و این بخش همچنان ۶۰ تومان برای هر متر مکعب پرداخت می‌کنند. نایب‌رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: گاز ۱۰۰ تومانی برای بخش کشاورزی به شدت هزینه‌های تولید را بالا برده، قیمت را در بازار افزایش می‌دهد و این اصلا به نفع تولید نیست.

وی افزود: از آنجا که در برنامه است تا گازرسانی در بخش‌ کشاورزی با شدت بیشتری ادامه یابد و سوخت مورد استفاده در گلخانه‌ها هم بیشتر از نوع گاز است، بنابراین افزایش قیمت می‌تواند تولید را تحت‌تاثیر قرار دهد.

فرهمند گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس فرمودند بخش کشاورزی مظلوم واقع شده و توجه بیشتری به صنعت می‌شود.

فرهمند اظهار امیدواری کرد: با توجه به اینکه قیمت گاز به طور رسمی اعلام نشده قبل از اعلام رسمی آن در این قیمت تجدید نظر شود.