انتشار چند بیانیه و اظهارنظر از جانب این جریان و داعیه‌‌‌دارانش مبنی بر محکومیت جنایات اسرائیل و حمایت از مردم غزه؛ اگرچه قابل‌توجه است اما هرگز نباید باعث ذوق‌‌‌زدگی و فراموشی عملکرد خیانت‌‌‌بارشان به آرمان فلسطین شود. کیهان در مطلب دیگری به ساخت فصل جدید سریال پایتخت اعتراض کرد و نوشت: «ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» درحالی است که فصل اخیر مجموعه پایتخت، یعنی فصل ششم، به شدت تنزل پیدا کرد و به یک اثر مبتذل و پیش‌پاافتاده بدل شد!» این روزنامه در ستون کیهان و خوانندگان نیز نوشت‌: در جواب دوستانی که از چرایی عدم‌ورود جمهوری اسلامی به صحنه نبرد فلسطین سوال می‌کنند عرض می‌‌‌کنم گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر بیداری و تقویت ملت‌‌‌هاست و البته هر ملت زیر ستم و مظلومی را که اراده بر آزادگی دارد، حمایت و تقویت می‌کند ولی به جای هیچ ملتی وارد جنگ نمی‌شود و دقیقا این راهبرد تاکنون خنثی‌‌‌کننده سناریوهای مختلف آمریکا علیه ایران در منطقه غرب آسیا بوده است.

روزنامه شرق در گزارشی با تیتر «ناوگان خسته» نوشت‌: ناوگان فرسوده و کمبود ناوگان، قصه تکراری سال‌های طولانی صنعت حمل‌‌‌ونقل کشور است. در صنعت حمل‌‌‌ونقل ریلی که سال‌هاست بخش مسافری زیان‌‌‌ده است و با وجود آنکه حمل‌‌‌ونقل ریلی به عنوان حمل‌‌‌ونقل ایمن و مدل حمل‌‌‌ونقل سبز و سازگار با محیط‌زیست به شمار می‌‌‌آید، توسعه‌‌‌نیافتگی در این بخش موجب حجم بالای تردد با خودروهای شخصی و شمار بالای تصادفات شده است. در بخش ترانزیت ریلی هم شرایط چندان مساعد نیست و فرسودگی و کمبود ناوگان و در عین حال سرعت پایین سیر، از گرفتاری‌‌‌های قدیمی این بخش محسوب می‌شود.

روزنامه جوان درمطلبی با عنوان  «به افق فلسطین» موتور شبکه افق را روشن کرد،نوشت: این برنامه با گنجاندن بخش‌‌‌های متنوعی که هر کدام با یک مجری خاص اجرا می‌شود، شروع توفانی داشت. در بخش دیگری از این مطلب آمده است‌: غافلگیری بسیاری از اهالی رسانه و سیاست از رویکرد و ساختار این برنامه باعث‌‌‌ شده موضع‌‌‌گیری‌‌‌های متنوعی هم راجع به آن شکل بگیرد. در بخش دیگری از این مطلب آمده است‌: برنامه‌‌‌سازی موفق به غیر از تحصیلات آکادمیک و علمی نیازمند نگاه‌‌‌های هنرمندانه، جسورانه و آوانگارد هم هست و می‌توان با چنین تلفیقی موفقیت‌‌‌های تک‌‌‌مضرابی و نادر را به یک روند تبدیل کرد.