درادامه این مطلب آمده است: یک سایت که خود را حامی رئیس جمهور می‌داند و حتی سعی می‌کند در نقش سخنگوی دولت وارد عمل شود، سعی کرده است از یک مساله بی‌خود و غیرضروری، دو‌قطبی بسازد و قوا را درگیر مساله حاشیه‌ای کند. این سایت برنامه سران قوا برای حضور در مراسم ۱۶ آذر در دانشگاه‌ها را دستاویزی برای حمله به سران قوا قرار داده و به حضور اژه‌ای در دانشگاه محقق اردبیلی و حضور قالیباف در دانشگاه علوم و تحقیقات انتقاد کرده است. البته بخشی از این خبر پس از مدتی اصلاح شد ولی واقعا سوال این است که چرا یک رسانه باید با انتشار چنین اخباری میان قوا دوقطبی ایجاد کند؟

روزنامه کیهان در گزارش یک خود با عنوان «از سانسور مترو پرند تا تطهیر قاتل ۳ میلیون انسان» نوشت: تطهیر هنری کیسینجر، هیولای جنگ و خون‌ریزی توسط مدعیان اصلاحات از آنجا ناشی می‌شود که این طیف در نقش پادوی آمریکا در ایران کار می‌کند و طبعا با سیاست‌های خصمانه این رژیم خونخوار علیه ایران همسو است.

افزون بر این، امروز، پمپاژ یأس و ناامیدی و سانسور رویدادهای امیدآفرین ماموریت کاسبان یأس و ترس است. سوال اینجاست که تا کی قرار است مدعیان اصلاحات و امتداد داخلی دشمن با سوءاستفاده از بیت‌المال و آزادی قلم و بیان، منافع آمریکا را در ایران تامین کنند و به امنیت ملی و امنیت روانی جامعه ضربه بزنند؟