روزنامه کیهان نیز دیروز در یادداشت روز خود به موضوع سیدرضی موسوی و شهادتش پرداخت: «معلوم بود که موساد آدرس همه را دارد و این البته کار پیچیده‌ای هم نبود؛ چرا که اینها آدم‌های اطلاعاتی نبودند تا برای هر تماس‌ یا حضورشان ده جور ملاحظه را ردیف کنند. آدم‌های «نهضتی» بدون تماس فراگیر با افراد و رفت‌وآمد و تحرک، کارشان نمی‌شود و این همه تماس و رفت‌و‌آمد نمی‌تواند از چشم‌های سازمان‌های اطلاعاتی ولو این سازمان‌ها خیلی هم قوی نباشند، دور بماند.»

روزنامه جمهوری‌اسلامی در سرمقاله‌ خود به مقوله «راه رسیدن به حکمرانی صالح» پرداخت و نوشت: «این واقعیت تلخ را بپذیریم که یکی از علل اصلی ناکامی‌هایی که در حکمرانی داریم، القائات اطرافیان ناباب و فقدان تربیت اخلاقی و تزکیه نفس در حکمرانان است. فقط با ارتقای تربیت اخلاقی و تزکیه نفس از یک‌طرف و طرد کردن اطرافیان ناباب است که می‌توان به حکمرانی صالح و سالم رسید.»

روزنامه فرهیختگان در یادداشتی با عنوان «گاهی حرف نزدن‌ را هم تمرین کنید» نوشت: چهارشنبه هفته گذشته سردار رمضان‌شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری خود اشاره‌ای به عملیات «طوفان‌الاقصی» داشت و آن را «یکی از انتقام‌های محور مقاومت از صهیونیست‌ها برای شهادت شهید سلیمانی» خواند. او ناخواسته هزینه سنگینی را به ایران و محور مقاومت تحمیل و جنبش حماس را ناچار کرد تا بلافاصله در بیانیه‌ای «اعتبار» اظهارات سردار شریف را زیر سوال ببرد و تاکید کند که ‌انگیزه و دلیل طوفان‌الاقصی «در درجه اول خطرهایی است که مسجد‌الاقصی را تهدید می‌کند.» در ادامه این مطلب آمده است: چه خوب بود که بابت چنین اشتباه پرهزینه‌ای جناب سخنگو عذرخواهی می‌کرد. حال در چنین وضعیتی بد نیست سپاه در این موقعیت به یک خانه‌تکانی جدی در حوزه ارتباط با افکار عمومی و سخنگویی فکر کند.

روزنامه اطلاعات گزارش اصلی خود را به کاهش باران اختصاص داد و با تیتر «سدهای بزرگ کشور در آستانه خشکسالی» نوشت: فلات ایران در شروع سال آبی جاری گرم‌ترین پاییز قرن را پشت سر گذاشت که با کاهش قابل ملاحظه بارندگی در اغلب نقاط کشور همراه بود. اینک با پایان نخستین هفته از فصل زمستان، امیدها برای شروع بارش‌ها به دلیل تداوم گرمای هوا کمرنگ شده و موجی از نگرانی برای تامین نیازهای آبی سال آینده را ایجاد کرده است.