فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کامیاران گفت: یک گروهک تروریستی منحله کومله در شهرستان کامیاران متلاشی شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ شرف بیانی گفت: مزدوران وابسته به آمریکا جمعه گذشته بسیجی شهید شیرزاد میدانی از کشاورزان روستای هنی من را به شهادت رساندند که به‌دنبال پیگیری موضوع و اطلاعات مردمی، اعضای این گروهک تروریستی روز یکشنبه در کمین نیروهای خودی گرفتار شدند که پس از درگیری، یکی از این افراد به هلاکت رسید و سه نفر دیگر مجروح و متواری شدند. همچنین به گزارش ایرنا با انتشار این خبر، فرمانده سپاه کامیاران جزئیات بیشتری از این عملیات را بیان کرد و در توضیح این حادثه گفت: در شب سیزدهم خردادماه سال جاری، عناصر گروهک کومله یکی از بسیجیان فعال اهل روستای «اندیمن» به نام «شیرزاد میدانی» را جلو منزلش به شهادت رساندند.

وی افزود: با شهادت این بسیجی، سپاه شهرستان کامیاران تمام توان خود را بر روی شناسایی و دستگیری این تیم متمرکز کرد که سرانجام بعد از دو روز کار اطلاعاتی و اشراف بر منطقه، تیم مذکور را شب ۱۵ خرداد ماه در منطقه «تیرباغ» از توابع روستای اندیمن به دام انداخت. وی افزود: در درگیری نیروهای سپاه در ساعت یک بامداد ۱۶خرداد با تیم پنج نفره کومله، یکی از مزدوران کومله به هلاکت رسید و چهار تن دیگر نیز که سه تن از آنها زخمی شده بودند فرار کردند.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز در ادامه عملیات نیروهای امنیتی منطقه، دو تن از این افراد دستگیر شدند و دو نفر دیگر هم تحت تعقیب هستند و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد. به گفته وی در این عملیات هیچ آسیبی به نیروهای سپاه نرسیده است.