تشدید برخورد با بدپوششان از 25 خرداد

با خانم‌هایی که مانتوهای کوتاه یا لباس‌های چسبان می‌پوشند یا از هر دو طرف روسری موهایشان پیداست، برخورد می‌شود

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه برخورد با بدپوششی و مزاحمان نوامیس از ۲۵ خرداد تشدید خواهد شد، از تشکیل پرونده برای بدحجابان، توقیف خودرو و ...خبر داد و به برخی از ملاک‌های بد پوششی اشاره کرد. به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان که دیروز درباره اقدامات پلیس در حوزه‌ امنیت اخلاقی در آستانه فصل گرما، سخن می‌گفت با اعلام تشدید اقدامات پلیس در حوزه امنیت اخلاقی به ویژه بدپوششی، ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت نوامیس اظهار کرد: از ۲۵ خرداد ‌ماه امسال تیم‌های ویژه موتورسوار در دو گروه راهور و انتظامی تشکیل شده و در اتوبان‌ها و محورها گشت‌زنی کرده و با کسانی که به عنوان راننده یا سرنشین خودرو بدپوشش باشند، برخورد خواهند کرد.جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه برخورد با بدپوششی تعطیل نشده بلکه مقداری کمتر شده بود، افزود: پلیس احساس می‌کرد که وضعیت پوشش به یک جای مناسبی می‌رسد؛ اما با توجه به شروع گرما و فصل تابستان نگرانی‌هایی در بین مردم و مسوولان ایجاد شد. رادان ادامه داد: اقدامات پلیس از ۲۵ خرداد‌ماه در حوزه امنیت اخلاقی به ویژه بحث بدپوششی، آلودگی صوتی و مزاحمت نوامیس تشدید خواهد شد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه شاخص و ملاک‌های بدپوششی همان شاخصه‌های قبل است، افزود: پلیس با خانم‌هایی که از مانتوهای کوتاه یا لباس‌های چسبان یا اینکه از هر دو طرف روسری موهایشان پیدا باشد، برخورد خواهد کرد. وی ادامه داد: همچنین در رابطه با مردان، پلیس با لباس‌های زننده و نمادهای جریان‌های انحرافی و شیطان‌پرستی برخورد می‌کند. رادان با بیان اینکه بدپوششی تنها مربوط به مصرف‌کنندگان نیست، افزود: از ۲۵ خرداد‌ماه واحد‌های تولیدی و توزیعی مورد توجه قرار می‌گیرد؛ به‌طوری که عملیات شناسایی این واحد‌ها انجام شده است و به واحدهای زیرزمینی و واحد‌هایی که مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، اخطار داده شده است. اگر تا ۲۵ خرداد‌ماه اصلاحات مورد نظر را انجام دادند می‌توانند به کسب و کار خود ادامه دهند؛ در غیر این صورت واحد‌های پلیس اماکن با آنها برابر قانون برخورد خواهد کرد. وی ادامه داد: در حوزه بدپوششی تیم‌های ویژه موتورسوار در دو گروه راهور و انتظامی تشکیل شده و در اتوبان‌ها و محورها گشت‌زنی خواهند کرد و با کسانی که به عنوان راننده و سرنشین خودرو بدپوشش هستند، برخورد، خودروی مورد نظر توقیف و افراد نیز بازداشت می‌شوند.

افراد متعرض به یک روحانی به زودی دستگیرمی‌شوند

رادان درباره‌ حادثه ضرب و شتم یک روحانی توسط اراذل و اوباش هم گفت: افرادی که به این روحانی تعرض کرده بودند، شناسایی شده و تیم‌های اطلاعات و پلیس آگاهی ظرف چند روز آینده این افراد را دستگیر خواهند کرد.