رییس‌جمهور با بیان اینکه عده‌ای در کشور به جای کمک کردن به ساختن ایران، مانع تراشی و اذیت می‌کنند خطاب به آنها گفت: اگر در ساختن ایران همراهی نمی‌کنید، سکوت کنید. به گزارش ایرنا، «محمود احمدی‌نژاد» که صبح دیروز (دوشنبه) به منظور افتتاح جاده اردبیل - سرچم و ۵ هزار و ۹۰۰ واحد مسکن مهر در استان اردبیل به مرکز این استان سفر کرده است، در مراسم افتتاح این دو پروژه عمرانی با اشاره به وضعیت منطقه و جهان گفت: اکنون شاهد بداخلاقی‌هایی در منطقه هستیم به طوری که برخی کشورها اقداماتی انجام می‌دهند که از نظر ملت ایران بیشتر به لطیفه شبیه است.

وی افزود: عده‌ای از کشورهای منطقه که در تاریخ کشورشان تاکنون انتخاباتی برگزار نکرده‌اند، دور هم جمع شده و علیه کشور دیگر، قطعنامه صادر می‌کنند که چرا انتخابات برگزار نمی‌کنید.

به گزارش ایسنا، ۵ هزار و ۹۰۰ واحد مسکن مهر استان اردبیل نیز صبح دیروز (دوشنبه) با حضور محمود احمدی‌نژاد و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح و در اختیار مالکین قرار گرفت. همچنین با حضور رییس‌جمهور راه اصلی اردبیل - سرچم که برای تسهیل ارتباط مستقیم شهرهای استان اردبیل با نقاط مرکزی کشور احداث شده است، افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.