تعطیلات در تلویزیون

فیلم تلویزیونی «شاخ به شاخ» به کارگردانی سعید آقاخانی امروز ساعت ۲۱:۴۵ از شبکه یک روی آنتن می‌رود. در این فیلم فرهاد اصلانی، شهره سلطانی، محسن قاضی‌مرادی و ... نقش‌آفرینی می‌کنند. فیلم تلویزیونی «بچه‌های کوچه دوازدهم» ساخته شاپور فردا ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش می‌شود. این فیلم ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی سیدمحسن طباطبایی‌پور ۲۲ فروردین کلید خورد و در ۱۵ جلسه تصویربرداری شد. داستان درباره حاج آقا حقیقت است که برای بهترین تزئین دو کوچه جایزه تعیین کرده و همین عامل رقابت بین بچه‌ها شده است.

در فیلم تلویزیونی «بچه‌های کوچه دوازدهم» سیدجواد هاشمی، آتش تقی‌پور، حمید مهین‌دوست و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم تلویزیونی «دست راست من» به کارگردانی داریوش ربیعی فردا ساعت ۲۱:۴۵ از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

فیلم «نقشه بازی» امروز ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو روی آنتن می‌رود. این فیلم کمدی به کارگردانی اندی فیکمن سال ۲۰۰۷ با بازی دواین «راک» جانسن، کایرا سجویک و مدیسن پتیس ساخته شد.

راک در این فیلم آمریکایی نقش یک بازیکن راگبی را بازی می‌کند که با از راه رسیدن دختری هشت ساله که هیچ وقت از وجود او اطلاعی نداشته زندگی مجردی و بی‌دردسرش به خطر می‌افتد. فیلم ۱۱۰ دقیقه‌ای «نقشه‌بازی» با بودجه‌ای در حدود ۲۲‌میلیون دلار ساخته شد و فروش جهانی آن ۱۴۴‌میلیون دلار بود.

فیلم «مایه ننگ» فردا ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم را پنه‌لوپه اسفیریس سال ۱۹۹۶ با نقش‌آفرینی زوج کمدی کریس فارلی و دیوید اسپید ساخت. داستان درباره یک رقابت سیاسی است که در آن یک نامزد انتخابات فرمانداری فردی را استخدام می‌کند تا اجازه ندهد برادرش حضور او در انتخابات را خراب کند.

فیلم سینمایی «قلقلک» ساخته مسعود نوابی امروز ساعت ۱۶:۴۵ از شبکه سه پخش می‌شود. قلقلک داستان دو آدم آسمان‌جل است که تصمیم می‌گیرند یک داور بین‌المللی فوتبال را بدزدند و در این میان اتفاقاتی برای آنها رخ می‌دهد.

بیژن امکانیان، شقایق فراهانی، سیامک انصاری، رضا شفیعی‌جم، سحر ولدبیگی و ... در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «بازی» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی مشترک مصطفی عزیزی و همایون اسعدیان امشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه روی آنتن می‌رود. این فیلم تلویزیونی بر مبنای فیلمنامه علیرضا محمودی و با نقش‌آفرینی بهاره رهنما، سروش صحت، سیروس ابراهیم‌زاده، راضیه برومند، اردشیر کاظمی، حمید مهین‌دوست، علی صادقی، ناصر اسدی‌آذر، طوفان مهردادیان و ... ساخته شده است. در خلاصه داستان فیلم «بازی» آمده است: جلال و هدیه ماموریت دارند دو شمعدانی را به مراسم عقد پسر و دختری جوان در خارج از کشور برسانند. آنها در انجام این ماموریت با مشکلات فراوان روبه‌رو می‌شوند و ...

فیلم سینمایی «عزیزم من کوک نیستم» فردا ساعت ۱۶:۴۵ از شبکه سه پخش می‌شود. «عزیزم من کوک نیستم» را محمدرضا هنرمند سال ۱۳۸۰ در ژانر اجتماعی و کمدی ساخت و داستان آن درباره کارمند دادگستری است که به پسرش قول داده کامپیوتر مدل بالایی برای او بخرد.

او برای به دست آوردن پول به کاری ماجراجویانه دست می‌زند. پرویز پرستویی، فاطمه معتمد آریا، محمد کاسبی، مهدی فتحی، فرهاد آئیش، سپهر آزادی، مانی نوری، مهران رجبی و حسین شیرزاد بازیگران این فیلم ۹۵ دقیقه‌ای هستند. فیلم سینمایی «پسر خانواده وینزلو» فردا ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه سینما اقتباس از شبکه چهار پخش می‌شود. این فیلم سال ۱۹۹۹ با اقتباس از نمایشی نوشته ترنس راتیگان به کارگردانی دیوید ممت و بر مبنای فیلمنامه‌‌ای از خود او ساخته شد. نایجل هوتورن، ربکا پیجن و جرمی نورثام بازیگران فیلم ۱۰۴ دقیقه‌ای «پسر خانواده وینزلو» هستند که تولید مشترک بریتانیا و آمریکا است. داستان فیلم درباره خانواده وینزلو، خانواده‌ای بانکدار در لندن سال‌های گذر از قرن نوزدهم به بیستم است که می‌کوشند بی‌گناهی پسر جوان خانواده از اتهام دزدی را ثابت کنند. پس از آنکه وکیلی محترم وکالت پسر را به عهده می‌گیرد، پرونده جنبه‌ای ملی پیدا می‌کند که می‌تواند تهدیدی برای بنیان خانواده باشد و ...

فیلم «دو کلاهبردار و نصفی» فردا ساعت ۱۴:۱۰ از شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم روایتگر یک زن و شوهر سارق و کلاهبردار است که آرزوی‌شان رفتن به سوئیس و داشتن یک ویلا با استخر است. آنها برای سفر به سوئیس نیاز به یک ماشین دارند، اما ...