سخنگوی جبهه پیروان خط امام در مورد برخی اظهارات مبنی بر مصلحت بودن تداوم دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد گفت: با عنایت به تاکید و فرمایش‌های مقام معظم رهبری و اندیشه امام(ره) درباره احترام به نظر و رای مردم، فکر نمی‌‏کنم این‌‏گونه جانبداری، درست باشد.

به گزارش ایلنا، سید کمال سجادی با اشاره به فیلمی که در آن اقدام به وهن روحانیت و مراجع تقلید شده است، گفت: مرجعیت افتخار ما شیعیان و محل رجوع آنهاست. احترام به مراجع و قداست این نهاد عظیم و پربرکت از ارزش‌‏های همیشگی مکتب تشیع و نظام جمهوری‌اسلامی است و جبهه پیروان خط امام و رهبری با ارادت به ساحت مراجع عظیم الشان، هرگونه بی‌‏احترامی به ساحت مراجع را محکوم می‌‏کند و خواستار جبران این حرکت نامعقول است.

وی در بخشی دیگر از اظهارات خود با تاکید بر ضرورت تجدیدنظر رییس‌جمهور درباره ادامه کار رحیم مشایی در هیات دولت گفت: صحنه سیاسی کشور ایجاب می‌‏کند که مسوولان هماهنگ با سیاست‌‏های کلی نظام و مشی دولت به صورت منطقی و معقول موضع‌‏گیری کنند و اگر اشتباهی پیش آمده، سریعا‌‏ عذرخواهی کنند؛ نه آنکه با غوغاسالاری رسانه‌‏ای اشتباهات خود را توجیه کنند.

وی با اشاره به نامه ۲۰۰ نماینده مجلس و ۵۰ نماینده خبرگان به رییس‌‏جمهور درباره اظهارات رحیم مشایی گفت: اظهارات عجیب و غیر‌‏معمول مشایی این ضرورت را ایجاب می‌‏کند که رییس‌جمهور درباره ادامه کار ایشان تجدیدنظر کند. البته این تجدیدنظر و پذیرش انتقادها، باعث تضعیف دولت نخواهد شد و در جهت تقویت دولت خواهد بود.