مدیران پویا و نشر مثلث

«مدیران پویا» مجموعه‌ای است که در قطع کوچک اما به ادعای ناشرش با هدفی بزرگ برای مدیرانی تهیه شده است که می‌خواهند در حرفه‌شان از فعالیت‌ها و استراتژی‌های موفقت‌آمیز و برانگیزنده‌ای استفاده کنند.

این مجموعه در ۵ عنوان شامل «کارکنان باانگیزه»، «فروشنده توانا»، «مدیریت عملکرد»، «رهبری در گرما گرم کار» و «کارتیمی» است که از نویسندگان مختلف انتخاب شده و کار ترجمه و تلخیص را فرشید قهرمانی برعهده داشته است.

هر یک از عنوان‌ها حدودا در ۱۰۰ صفحه منتشر شد و نشر مثلث قیمت‌های آنها را ۱۸۰۰تومان تعیین کرده است. در صفحه‌آرایی و گرافیک کتاب نیز سعی شده تا مطالب هر چه سهل‌الوصول‌تر و زیباتر در دسترس مخاطب قرار بگیرد و در لابه‌لای هر عنوان، متناسب با موضوع گفتارهایی از بزرگان دانش و مدیریت نقل شده است.

از جمله در «کارکنان باانگیزه» از قول آلبرت اینشتین می‌خوانیم: «هیچ چیز احمقانه‌تر از این نیست که کاری را به شکلی تکراری، بارها و بارها انجام دهیم و هر بار در انتظار نتیجه‌ای متفاوت باشیم.» و با این نظر آبراهام لینکلن آشنا می‌شویم که می‌گوید: «اگر اهمیتی ندهید که نتیجه به نام چه کسی تمام می‌شود، به دستاوردهای شگفت‌انگیزی خواهید رسید.» مطالعه این مجموعه کوچک و جمع‌وجور را می‌توان به تمامی مدیران، دانشجویان رشته مدیریت و فعالان بازار کار و سرمایه پیشنهاد کرد.