تصفیه اعضای غیرفعال انجمن بازیگران خانه تئاتر: بهزاد فراهانی، رییس هیات مدیره‌ انجمن بازیگران خانه تئاتر گفت: انجمن ما بیش از هفتصد عضو دارد که نیمی از این اعضا هیچ‌گونه ارتباطی با انجمن ندارند و هرگز امور مربوط به صنف خود را پیگیری نمی‌کنند، بنابراین براساس آیین‌نامه انجمن و اساسنامه‌ خانه تئاتر، اولویت‌مان با تصفیه اعضای غیرفعال است.

افزایش ۲۵‌درصدی درآمد جهانی دانلود موسیقی‌: درآمد جهانی حاصل از دانلود موسیقی در سال گذشته میلادی نسبت به سال ۲۰۰۷ میلادی حدود ۲۵‌درصد افزایش داشته است. درآمد حاصل از دانلود موسیقی در کشور آمریکا در سال گذشته ۳۹‌درصد رشد داشته که نسبت به سایر کشورهای اروپایی و غربی بیشتر بوده است.

۶۰ اثر در چهارمین نمایشگاه مجسمه‌های کوچک‌: چهارمین نمایشگاه مجسمه‌های کوچک ۱۷ تا ۲۸ اسفند‌ماه در خانه هنرمندان برپا و در آن ۶۰ اثر پیشکسوتان و اعضای انجمن مجسمه‌سازان ایران ارائه می‌شود. مسوول کمیته نمایشگاهی انجمن مجسمه‌سازان ایران خبر داد: در این نمایشگاه آثار حجمی کوچک‌تر از ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر اعضای انجمن مجسمه‌سازان ایران برای فروش عرضه می‌شود و برای حضور در آن از هشت پیشکسوت مجسمه‌سازی همچون ناصر هوشمند وزیری، امیرعلی گروسیان، نادر قشقایی، سعید شهلاپور و طاهر شیخ‌الحکمایی... دعوت شده تا همراه با ۵۲ عضو انجمن آثار خود را ارائه دهند.

«جمشید و خورشید» فعلا اکران نمی‌شود: کارگردان انیمیشن سینمایی «جمشید و خورشید» در نشست نقد و بررسی این فیلم در خانه سینما از تاخیر در اکران آن انتقاد و اعلام کرد تا شرایط مناسب فراهم نشود، فیلم را اکران نمی‌کند. بهروز یغماییان گفت: چهار سال برای تولید فیلم زمان صرف و با پشتوانه ۳۰ سال کار در حوزه انیمیشن تولید شده است، اما خالی از ضعف نیست. نادر یغمائیان، تهیه‌کننده اثر هم گفت: متولیان سینمای ایران از ما حمایت نکردند. در این سال‌ها با عشق و علاقه کار کردیم و تلاشمان این بوده به سینمای انیمیشن رونق بدهیم. ما هنوز نتوانستیم برای فیلمی که چهار سال تولید آن طول کشیده و بیش از ۷۰ نفر در آن همکاری کرده‌اند شرایط اکران فراهم کنیم.

«شناسایی» در کانون فیلم شهر‌: سومین نشست کانون فیلم شهر، امروز به نمایش فیلم «شناسایی» ساخته محمدرضا اعلامی اختصاص می‌یابد. این نشست با حضور کارگردان فیلم، شادمهر راستین و مهرزاد دانش کارشناس و منتقد سینما از ساعت۱۸ تا ۲۱ در فرهنگسرای هنر برگزار خواهد شد.

چینش اعداد در نقاشی: نمایشگاه نقاشی‌های کتایون تهرانی عصر چهارشنبه دوم بهمن ۸۷ در نگارخانه الهه دایر خواهد شد. آثار تهرانی که از کلاژ و اکرلیک روی بوم هستند از کتاب تارو که از آثار مصر قدیم است الهام می‌گیرند. در این نمایشگاه ۲۲ تابلوی نقاشی به صورت تصویرسازی با موضوع عرفان اعداد به روی دیوار می‌روند. در این تابلوها از فرم‌های سمبلیک استفاده شده است.