زوج پیشکسوت تئاتری مهمان تالار مولوی شدند

آخرین روز جشنواره تئاتر فجر در حالی برگزار شد که حمید سمندریان، هما روستا، رویا افشار، منصور خلج، همایون علی‌آبادی و... مهمان تالار مولوی بودند.

اجرای «هر آن چه دیدید...» نوشته و کارگردانی عبدالحی شماسی آخرین نمایش بخش تجربه‌های نو بود که در دو اجرای خود با استقبال تماشاگران روبه‌رو شد و جمع زیادی از دانشجویان، منتقدان، هنرمندان و استادان دانشگاه به تماشای آن نشستند.

حمید سمندریان، هما روستا و منصور خلج در این روز دو اجرای تئاتر مولوی «هر آن چه دیدید...» و«۱۴۱۷» کار سعید آلبوعبادی را دیدند.

گرچه انتظار می‌رفت در ‌اجرای نمایش«هر آن چه دیدید...» که با حوادث متعدد و پی در پی همراه بود، نظم سالن از دست برود، ‌اما حتی انفجار پروژکتورهای صحنه هم تماشاگران نشسته بر زمین را از جای خود تکان نداد.

در این نمایش صندلی‌ها حذف شده بود، با این حال جمع زیادی از تماشاگران روی صندلی‌هایی که در خلاف جهت صحنه قرار داشتند ‌ایستاده کار را دیدند.

نمایش خیابانی «آزمون سنار» از کشور سودان که قرار بود یک اجرای دیگر در پارکینگ تالار وحدت داشته باشد جای خود را به «خاطرات برفی» به کارگردانی فردین نظری و امیرحسین شفیعی داد.