به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تسهیلات ویژه تقسیط جهت پرداخت عوارض ساخت و ساز برای متقاضیان صدور پروانه توسط شهرداری منطقه یک فراهم شد. به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه یک، زهرا گلابی رییس اداره درآمد و نوسازی این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مودیان منطقه در صورت پرداخت عوارض ساخت و ساز در دهه فجر، می‌توانند از کاهش ۱۵درصد پیش پرداخت و برقراری اقساط طولانی مدت آن استفاده کنند.

وی همچنین به تسهیلات ویژه پرداخت چک‌های برگشتی اشاره کرد و گفت: مودیان شهرداری منطقه یک که چک‌های برگشتی آنها مربوط به قبل از سال ۸۷ بوده می‌توانند در دهه فجر با مراجعه به واحد درآمد منطقه از تسهیلات ویژه‌ای برخوردار شوند. رییس اداره درآمد و نوسازی شهرداری منطقه یک اعلام کرد: این اداره با هدف تسهیل و تسریع در امور مراجعین، روزهای پنج شنبه نیز آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

خانم گلابی گفت: این اقدام از ۵ بهمن ماه آغاز و تا پایان سال ادامه دارد و مراجعینی که به هر دلیل موفق به انجام امور مربوطه درنواحی نشده‌اند می‌توانند به اداره درآمد و نوسازی شهرداری منطقه یک واقع در میدان قدس ابتدای خیابان شهید دکتر باهنر مراجعه کنند.