به مناسبت فرارسیدن سی امین سالگرد انقلاب اسلامی شهرداران افتخاری خانواده، مدرسه و شهرسازان جوان در حرکتی نمادین و در یک گروه ۳۰ نفره در ایام دهه فجر از شهرداری منطقه ۲ و پروژه‌های منطقه بازدید می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه دو، این حرکت نمادین با حمایت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ توسط اداره آموزش و مشارکت‌های اجتماعی صورت می‌پذیرد. در ایام دهه فجر شهرداران مدارس ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف شهرداری منطقه و پروژه‌های مهم، از نزدیک عملکرد مدیران شهری را لمس نموده و عرق به شهر و شهر نشینی در وجودشان نهادینه می‌شود.

گنجی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: در این اقدام شهرداران مدارس با ساختار، اهداف، وظایف و عملکرد شهرداری تهران آشنا شده و این فرصت برایشان فراهم می‌شود تا در اولین سال‌های ورود به جامعه، بطور جدی در مشاغل دولتی هر چند «کوتاه» قرار گرفته، اظهار نظر کنند و مسوولیت‌پذیری در یک ارگان مردمی را برای اولین‌بار تجربه نمایند. وی افزود: این وظیفه همه مدیران است تا زمینه تعامل نوجوانان و جوانان را در اداره امور بنیادین جامعه فراهم سازند و بطور جدی آنها را در تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان مشارکت دهند؛ چراکه آینده در دستان کوچک کودکان و بازوان توانمند نوجوانان و جوانان است.