رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور گفت: رژیم اشغالگر قدس نه تنها توانایی اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارد، بلکه به خوبی می‌داند با نخستین شلیک، مرگ سریع خود را رقم خواهد زد.

به گزارش ایرنا، از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ سیدمسعود جزایری با بیان اینکه آنچه صهیونیست‌ها درمورد اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌کنند، جنگ روانی است، افزود: آخرین برآوردها از وضعیت آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل به روشنی گویای آن است که دشمن فاقد توان لازم برای هر نوع برخورد نظامی با ایران است. وی خاطرنشان کرد: تمام سرزمین‌های اشغالی و منافع نامشروع آمریکا در منطقه در تیررس و در چارچوب دکترین تهدید در برابر تهدید قرار دارند.

انتقاد از برخی مسوولان درباره شائبه ایجاد جنگ

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور افزود: مردم ایران همواره ترفندهای دشمن را برای ایجاد بی ثباتی و تزلزل پاسخ و نشان داده‌اند که تحت تاثیر اینگونه القائات قرار نمی‌گیرند. سردار جزایری در ادامه سخنان خود از نحوه برخورد برخی مسوولان با عملیات روانی دشمن انتقاد کرد و گفت: نحوه برخورد بعضی از مسوولان با این عملیات روانی دشمن به نحوی است که ناخواسته آنها در زمین دشمن بازی می‌کنند و خود به شائبه بروز جنگ علیه ایران کمک می‌کنند.

وی توصیه کرد: آنان مراقب نحوه موضع‌گیری‌های خود باشند و بهتر است پاسخ رسانه ای یاوه گویی‌های اسرائیلی‌های منفور را به دیگران بسپارند.