عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اهمیت اجرای بدون نقص قانون هدفمندی یارانه‌ها در شرایط امروز کشور تاکید کرد: اینکه سازمانی بدون رییس بماندخلاف قانون است، درقانون اساسی نیامده اما بدون تردید و فارغ از اینکه در قانون در این خصوص تاکیدی شده است یا خیر، بدون رییس ماندن سازمان هدفمندی تبعات جدی در پی داشته و از این حیث مجلس برای تسریع در انتصاب رییس برای این سازمان به دولت تذکر قاطع می‌دهد. عزت‌الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با سایت خانه ملت با اشاره به اینکه معاونت‌های این سازمان امروز می‌توانند اقدامات لازم و ضروری را انجام دهند، افزود: خود سازمان هدفمندی یارانه‌ها دارای معاونت است و معاونت‌ها در شرایط فعلی می‌توانند اقدامات مربوط به سرپرستی این سازمان را انجام دهد.

وی تاکید کرد: اما در نگاه کلی و بر اساس مصلحت کاردرستی نیست که این سازمان بدون مدیر و رییس و سرپرست باشد.

یوسفیان ملا، خواستار تسریع دولت در رسیدگی به وضعیت مدیریتی این سازمان شد و افزود: مجلس خواستار تسریع دولت در خصوص انتصاب رییس یا سرپرست برای سازمان هدفمندی یارانه‌ها است.

۹ مهر مهلت قانونی سرپرستی بهروز مرادی بر سازمان هدفمندی یارانه‌ها به اتمام ‌رسید و براساس قانون، از روز گذشته، مرادی فاقد هرگونه اختیار قانونی بر این سازمان است.