دنیای اقتصاد- هر چند تازه اول هفته است اما بد نیست بدانید تعطیلات آخر این هفته می‌تواند برای علاقه‌مندان به موسیقی سنتی هفته خوبی باشد؛ چرا که روزهای پنج‌شنبه و جمعه گروه‌ صنم به سرپرستی امیرعباس ستایشگر همراه با آواز مجتبی عسگری و گروه هه‌رمان با آواز مصطفی محمودی و شادی بهیار، با آهنگسازی آرش نجم‌الدینی اقدام به برگزاری کنسرت می‌کنند. کنسرت گروه «صنم» ساعت ۲۰ آغاز و در فرهنگسرای هنر (ارسباران) برگزار می‌شود. کسانی که مایل به شرکت در این اجرا هستند می‌توانند از فرهنگسرای هنر (۲۲۸۷۲۸۱۸)، دارینوش (۲۲۰۰۰۴۰۰) و خانه کتاب شهرآرا (۲-۶۶۹۰۱۲۷۰) بلیت آن را تهیه کنند.

کنسرت گروه «هه‌رمان» نیز که قرار است ساعت ۳۰/۱۹ الی ۲۲ به صورت کردی و فارسی اجرا شود، در تالار حرکت (میدان گل‌ها، بزرگراه شهیدگمنام، ابتدای بزرگراه کردستان) برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای دریافت بلیت این کنسرت می‌توانند به مراکز زیر مراجعه کنند: ققنوس (۲۲۷۲۸۰۰۷) و سونات (۸۸۸۱۱۲۰۷).

آواز «مظفر شفیعی» در نیاوران

گروه موسیقی «ماه‌ریز» به خوانندگی «مظفر شفیعی» ۱ تا ۳ آذر در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می‌پردازد.

«هادی اینانلو» نوازنده سنتور و سرپرست گروه موسیقی «ماه‌ریز» گفت: در این اجرا به همراه نوازندگانی چون «محمد سرخوش»: نی، «بابک شاه‌گلدی» و «علی صحفی»: تار، «آبتین غفاری» تنبک، «حسین اینانلو»:عود و سه‌تار، «حسام اینانلو»: کمانچه و «مظفر شفیعی» به عنوان خواننده در دو بخش به روی صحنه می‌رویم.

وی افزود: در بخش اول تصانیفی چون حصار شب، چو دریا درخشان و ... را در چهارگاه و در بخش دوم نیز تصانیف «تنها»، «باران سرود دیگری سر کن»، «پیوند مهر» و ... را در بیات ترک اجرا می‌کنیم. گروه ماه‌ریز ساعت ۳۰/۱۸ روزهای فوق در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.