راهنمای روز- چندی پیش یکی از خوانندگان ضمیمه راهنمای روز با تحریریه حذف نشود دنیای‌اقتصاد تماس گرفت و ضمن آنکه از وقوع برخوردهای غیرانسانی در برخی از شیرخوارگاه‌ها خبر داد، درخواست کرد در این زمینه نیز گزارشی تهیه کنیم. به دنبال درج این تماس تلفنی، بهزیستی استان تهران جوابیه‌ای ارسال کرده که می‌خوانید:

بااحترام، در پاسخ به متن مندرج در صفحه ۱۳ ضمیمه روزانه دنیای‌اقتصاد مورخ ۲۵/۱۱/۸۶ مبنی بر رفتارهای غیرانسانی کارکنان در مراکز شبانه‌روزی شیرخوارگاه‌های کشور به استحضار می‌رساند؛ با توجه به اینکه تمام مراکز خصوصا شیرخوارگاه‌ها زیر نظر سازمان بهزیستی طبق آیین‌نامه و رعایت حقوق کودکان اداره می‌گردند و با عنایت به تعهد و صلاحیت اخلاقی و علاقه وافر مربیان نسبت به آنان و از طرفی روحیه لطیف و حساس کودکان و منع تنبیهات بدنی در دستورالعمل‌ها طبق بررسی به عمل آمده تا به حال مواردی مشاهده نگردیده است. لذا خواهشمند است در صورت وجود موارد خاص نام مجتمع به این اداره اعلام تا مراتب پیگیری گردد. در غیر این صورت به جهت تلطیف اذهان عمومی نسبت به تصحیح مطلب در همان صفحه و ستون اقدام نمایید. قبلا از همکاری شما کمال تشکر را داریم.

تبلیغات نمایندگان مجلس را تیتر کنید
به نظر می‌رسد تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس هشتم روی انتخابات پیشین را سفید کرده است. بریز و بپاش‌های برخی کاندیداها واقعا دیدنی است. دادن شام و ناهار دیگر کهنه شده و روش‌های جدیدی برای جلب آرای مردم باب شده است. لطفا در این مورد گزارش‌هایی تهیه کنید.
شهروندی از دماوند

قیمت روزنامه را افزایش دهید
روزنامه دنیای‌اقتصاد به تنهایی روزنامه بسیار خوبی است که سطح کیفی مطالب آن با انتشار ضمیمه راهنمای روز دوچندان شده است. این روزنامه ظرفیت آن را دارد که قیمت آن از ۱۰۰تومان هم بیشتر شود.
موسوی از تهران

گزارش تفاوت قیمت‌ها عالی بود
چندی پیش گزارشی درباره تفاوت قیمت‌ لوازم‌خانگی در مراکز بورس این کالاها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای چاپ کرده بودید. ضمن تشکر از تهیه این گزارش، لطفا در مورد قیمت سایر مراکز هم گزارشی تهیه کنید.
سراج از جمهوری