افت فروش فیلم‌های در حال اکران - ۱۵ اسفند ۸۶

افت فروش همه فیلم‌های روی پرده که با توجه به روزهای پایانی سال و رکود فصل اکران قابل انتظار است از نکات مهم فروش فیلم‌های اکران تهران در هفته اول اسفند‌ماه ۸۶ است. به گزارش مهر، «زاگرس»به کارگردانی محمدعلی نجفی از تولیدات سال ۸۴ است که در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم با فیلمنامه شادمهر راستین به فراز و فرود‌های کاری، بومی و عاطفی مهندسان سدسازی در پروژه کارون ۳ می‌پردازد و علی نصیریان، رضا کیانیان، ژاله علو، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، کیهان ملکی، رعنا آزادی‌ور و قاسم زارع در آن بازی کرده‌اند. «زاگرس»پس از پایان بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر از سه شنبه ۲۳ بهمن به اکران عمومی درآمد و پس از ۱۸ روز نمایش در شش سینما ۵۰۰/۷۱۴/۱۷‌تومان فروش داشته است. بیشترین فروش روزانه این فیلم جمعه دهم اسفند ۵۰۰/۰۶۱/۱‌تومان بوده که نسبت به آخر هفته گذشته حدود ۰۰۰/۷۰۰‌تومان افت فروش روزانه داشته است.

«این ترانه عاشقانه نیست» ساخته رحمان رضایی است که نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم را هم بر عهده داشته است. فیلم داستان زن و مردی جوان است که در کلینیک درمان سرطان با یکدیگر آشنا می‌شوند. آنها که درصدد برآورده کردن آرزوهای یکدیگرند، ناخواسته درگیر ماجراهایی می‌شوند. میترا حجار، ایرج نوذری، جمشید مشایخی، سیاوش طهمورث، داریوش اسدزاده و علیرضا اشکان بازیگران، فریدون آزما مدیر تولید و سامان احتشامی آهنگساز این فیلم هستند که از سه شنبه ۲۳ بهمن اکران شده و پس از ۱۸ روز نمایش در ۹ سینما ۸۰۰/۷۰۸/۲۴‌تومان فروش داشته است. بیشترین فروش روزانه این فیلم جمعه دهم اسفند ۰۰۰/۷۴۳/۱‌تومان بوده که نسبت به آخر هفته گذشته حدود ۰۰۰/۶۰۰‌تومان افت فروش روزانه داشته است. «راننده تاکسی» مهدی صباغ‌زاده درباره زندگی یک راننده تاکسی است که آشنایی او با زنی خارجی به نام جنیفر مسیری تازه در زندگی‌اش ایجاد می‌کند. فیلمنامه را قربان محمدپور نوشته و حبیب اسماعیلی، لاله اسکندری، هیلدا رنجبران، محمدرضا داودنژاد، مهری ودادیان، مهدی صباغی، محمود بهرامی، لادن سلیمانی، ایلیا شهیدی‌فر و ثریا قاسمی بازیگران آن هستند.

این فیلم از سه شنبه ۲۳ بهمن اکران شده و پس از ۱۸ روز نمایش در ۱۸ سینما ۴۰۰/۰۹۸/۵۲‌تومان فروش کرده است. بیشترین فروش روزانه این فیلم جمعه دهم اسفند ۲۰۰/۰۲۶/۴‌تومان بوده که نسبت به آخر هفته گذشته حدود ۰۰۰/۰۰۰/۲‌تومان افت فروش روزانه داشته است. این فیلم از سه‌شنبه ۲۳ بهمن اکران شده و پس از ۱۸ روز نمایش در ۱۸ سینما

۱۰۰/۷۹۵/۴۵‌تومان فروش داشته است. بیشترین فروش روزانه فیلم جمعه دهم اسفند ۷۰۰/۳۷۳/۴‌تومان بوده که نسبت به آخر هفته گذشته حدود ۰۰۰/۲۰‌تومان افت فروش روزانه داشته است. فتحعلی اویسی، فرزانه کابلی، مریم امیرجلالی، محسن قاضی مرادی و نفیسه روشن بازیگران فیلم از سه شنبه ۲۳ بهمن اکران شده و پس از ۱۸ روز نمایش در ۲۲ سینما ۲۰۰/۳۷۹/۱۱۷‌تومان فروش داشته است. بیشترین فروش روزانه این فیلم جمعه دهم اسفند۸۰۰/۲۱۱/۱۲‌تومان بوده که نسبت به آخر هفته گذشته حدود ۰۰۰/۷۰۰/۴‌تومان افت فروش داشته است. «مصائب دوشیزه» به کارگردانی محصول سال ۸۵ در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.