برگزاری کنسرت  کیوان‌ساکت در اروپا و آمریکا

نگاه سوم- کیوان ساکت مشغول آماده سازی برنامه کنسرتی برای اجرا در جریان یک تور اروپا- آمریکا است که پاییز امسال برگزار می‌شود.

کیوان ساکت دراین‌باره گفت: این تور ازپاییز امسال و از اروپا آغاز می‌شود که طی آن با ارکستری مرکب از سازهای ایرانی و سازهای کلاسیک به اجرای برنامه خواهیم پرداخت.

این آهنگساز در ادامه افزود: در این کنسرت‌ها قطعاتی از بعضی آلبوم‌های منتشر شده و بعضی از آثار جدیدم را به‌روی صحنه خواهم برد که همزمان با اجرا، برای انتشار نیز ضبط خواهند شد. البته هنوز رپرتوار این کنسرت به‌طور دقیق مشخص نشده است.

او همچنین تصریح کرد: این آثار با کلام خواهند بود، اما هنوز در مورد انتخاب خواننده این آثار به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم. در مورد تاریخ دقیق اجراها نیز به محض توافق در مورد تاریخ‌های پیشنهادی زمان آنها را اعلام خواهیم کرد.

ضمن این‌که ۲۸ تا ۳۰ خرداد ماه امسال قرار بود کیوان ساکت همراه با ارکستر ملی که بعضی از ساخته‌های او را مانند «خاطره»، «رقص ایرانی»، «بهار»، «راپسودی در چهارگاه»، «خاک وطن»، «چهار مضراب دشتی»، «نای شکسته»، «چهارمضراب همایون» و «باران» در تالار وحدت اجرا کند به روی صحنه برود، اما این برنامه لغو شد.همچنین کنسرت دیگر این آهنگساز و نوازنده تار که قرار بود ۱۵ تا ۲۰ تیر ماه در دو کاخ مشهور اتریش برگزار شود نیز بنا به دلایلی برگزار نشد.