کتاب تازه آفاق شوهانی نقد می‌شود

نگاه سوم - مجموعه شعر «ویرگول‌ها به کنار! آمدنم آمده «تو» ببیند» سروده آفاق شوهانی دوشنبه ۱۶ شهریور ماه در فرهنگسرای کودک نقد و بررسی می‌شود. در این جلسه که از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود علی اسداللهی، علیرضا بهنام، ابوالفضل پاشا، فریاد شیری و پویا عزیزی به عنوان منتقد حضور خواهند داشت.

نقد چهارمین مجموعه شعر شوهانی از سلسله جلساتی است که با عنوان «دوشنبه‌های شعر» به اهتمام فرهنگسرای کودک و به کوشش ابوالفضل پاشا از چندی پیش آغاز شده است.آفاق شوهانی از شاعران مطرح دهه هفتاد است که تاکنون کتاب‌های «تنهاتر از آغاز»، «در این نه در سیزده» «من در این شعر آفاق شوهانى تویى» را منتشر کرده است و «ویرگول‌ها به کنار! آمدنم آمده «تو» ببیند» چهارمین مجموعه شعر این شاعر به حساب می‌آید که اخیرا روانه بازار کتاب شده است.این کتاب شامل ٥٣ قطعه شعر است که در ۶۷ صفحه و به شمارگان ۲۰۰۰ نسخه توسط انتشارات داستان‌سرا منتشر شده است.

نشست دوشنبه‌های شعر این هفته از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در فرهنگسرای کودک واقع در خیابان شریعتی، روبه‌روی خیابان دولت، کوچه امام‌زاده برگزار می‌شود.این جلسات هر هفته راس ساعت ۱۶:۳۰ تشکیل می‌شود و نیمی از برنامه به موضوع معین همان روز اختصاص دارد و در بخش بعدی شاعران حاضر در جلسه جدیدترین شعرهای خود را می‌خوانند.