مردم کردستان در انتظار خبرخوب باشند

معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به وقایع اخیر کردستان و با بیان اینکه مردم این سرزمین کاملا با دستگاه‌های امنیتی هماهنگ هستند، گفت: نیروهای فعال ما به هدف نزدیک هستند و امیدواریم هر چه سریع‌تر خبر خوبی را به اطلاع مردم برسانیم. به گزارش مهر، محمدرضا رحیمی‌معاون اول رییس‌جمهور در حاشیه سفر رییس‌جمهور به نیویورک در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص حوادث کردستان اظهار کرد: در همان روزهای اول وقایع در کردستان مسوولان سیاسی-امنیتی واطلاعاتی سرنخ‌های خوبی را پیدا کرده بودند، ولی چیزی نگفتند تا بتوانند نتیجه مطلوب را از اقداماتشان بگیرند.

وی افزود: در کردستان کشف این‌گونه وقایع کار دشواری نیست؛ به دلیل اینکه مردم کاملا با دستگاه‌های امنیتی هماهنگ هستند و مردم تاسف و تاثر شدید خود را از وقایع اخیر ابراز داشتند. رحیمی‌ادامه داد: این حس مردم حکایت از این دارد که آنان علاقه مند هستند که مسببین این جریانات هر چه سریع‌تر به کیفر خود برسند.

معاون اول رییس‌جمهور با بیان اینکه مردم کردستان خواهان امنیت هستند، گفت: پس از سفر رهبر معظم انقلاب به این استان، گروهی خواستند تا کام مردم را با این اقدام تلخ کنند.وی تصریح کرد: تا به حال سابقه نداشته است که کسی در کردستان دست به کاری بزند و او را نتوانند پیدا کنند.رحیمی‌اضافه کرد: پس از انقلاب اسلامی‌امنیت کردستان را فرا گرفت و مردم هم ثمره آن را درک کردند؛ لذا وضعیت کنونی آنان را نگران و ناراحت کرده و مردم اصرار دارند تا ما هر چه سریع‌تر بتوانیم این بساط را جمع کنیم.

معاون اول رییس‌جمهور همچنین گفت: نیروهای فعال ما نزدیک به هدف هستند و امیدواریم هر چه سریع‌تر بتوانیم خبر خوبی را به مردم ارائه کنیم.