۱۰۰‌میلیون تومان از بودجه خانه تئاتر پرداخت نشده است

مدیرعامل خانه تئاتر ایران از پرداخت ‌نشدن ۱۰۰‌میلیون تومان از بودجه سال ۸۸ این تشکل خبر داد. ایرج راد گفت: تاکنون ۵۰‌میلیون تومان از بودجه سال جاری خانه تئاتر در دو قسط پرداخت شده و این درحالی است که هنوز ۱۰۰‌میلیون تومان از بودجه ما پرداخت نشده است. نمایشگاه عکس« بدون عنوان»

نمایشگاه عکس «بدون عنوان» مهدی توکلیان از ۱۶‌آبان ماه در گالری مرتضی ممیز خانه هنرمندان گشایش می یابد. در این نمایشگاه ۴۰ عکس رنگی و سیاه سفید در ابعاد۷۰ در۱۰۰ با موضوعات کاملا مختلف به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته خواهد شد.

روایت روزی که پنجاه هزار سال طول کشید

فیلم روایت روزی که پنجاه هزار سال طول کشید‌، کار محمدرضا وطن دوست در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد به نمایش در آمد. گفتنی است فیلم وقتی لیموها زرد شدند نیز از محمدرضا وطن دوست که از تاثیر جنگ بر روابط عاطفی انسان‌ها سخن می‌گوید‌؛ با استقبال چشمگیر تماشاگران روبه‌رو شده است.

امیدواری به آینده‌ جشنواره تئاتر بانوان

منیژه محامدی، کارگردان پیشکسوت تئاتر گفت:درصورت برنامه‌ریزی دقیق در مورد برگزاری جشنواره و امکان اجرای عمومی آثار شرکت کننده در آن، می توان به آینده‌ای روشن برای جشنواره تئاتر بانوان امید داشت.

مطلوب است برای جشنواره تئاتر بانوان بودجه بیشتر و مناسبی درنظر گرفته شود تا بخش های بیشتری به آن افزوده شود. با اختصاص بودجه مناسب می توان بخش‌های متنوع و بیشتری برای جشنواره در نظر گرفت تا بتواند در گستره بیشتری عمل کرده و از حضور افراد و افکار آنان استفاده کرد.

برنامه حضور مدارس در هفتمین نمایشگاه یاد یار مهربان

جدول زمان‌بندی حضور مسوولان مدارس مناطق مختلف تهران در هفتمین نمایشگاه یاد یار مهربان اعلام شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دبیرخانه نمایشگاه برای سهولت دسترسی مدارس برای استفاده از آثار و امکانات نمایشگاه این برنامه‌ریزی را انجام داده است تا مدارس مناطق مختلف به راحتی بتوانند از امکانات نمایشگاه بهره‌مند شوند.

مدال طلای PSA را برای عکس «در سوگ»

«علی سامعی»؛ هنرمند ایرانی با عکس «در سوگ» مدال طلای PSA را از جشنواره فوتوژورنالیسم «نورث جرسی» آمریکا دریافت کرد.