رونمایی کتاب ارتباطات در جهان معاصر

کتاب ارتباطات در جهان معاصر دکتر معتمد نژاد با حضور دکتر کاظم معتمدنژاد (پدر علم ارتباطات)‌، دکتر مهدی محسنیان راد(استاد ارتباط شناسی)و دکتر شوشتری (رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) در فرهنگ سرای رسانه رونمایی شد‌. دکتر محسنیان راد‌، نویسنده کتاب ایران در چهار کهکشان ارتباطی نیز در این مراسم دکتر معتمدنژاد را در علم ارتباط شناسی کشور یک فرد خاص عنوان کرد و گفت‌: دکتر معتمد نژاد همیشه به دانشجویان خود لطف داشته و برای کتاب‌های آنان چندین صفحه مقدمه نوشته است‌. توزیع ۴۳۶‌هزار محصول فرهنگی در میان دانش‌آموزان

به گزارش روابط عمومی‌و امور بین‌الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی‌دانش‌آموزان، در ایام برگزاری هفته ترویج کتاب و کتابخوانی و سی‌امین سالگرد تاسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی‌ دانش‌آموزان، ۴۳۶‌هزار محصول فرهنگی با هدف گسترش فرهنگ مطالعه، در میان دانش‌آموزان سراسر کشور توزیع شد.

«محاکمه در خیابان» بیش از ۹۵ میلیون فروخت

«محاکمه در خیابان» به کارگردانی مسعود کیمیایی در هفته اول اکرانش در تهران بیش از ۹۵‌میلیون تومان فروش داشته است. علی سرتیپی مدیر فیلمیران ضمن اعلام این مطلب گفت: این فیلم در ۲۴ سینما در حال اکران است و استقبال خوبی از آن شده است. وی با اشاره به فروش فیلم «نیش‌ و زنبور» اظهار کرد: این فیلم هم ۲۴ سینما در تهران در اختیار دارد و در هفته اول اکرانش ۱۲۵میلیون فروخته است.

آغاز هشتمین جشنواره تئاتر بانوان با حضور شهردار

مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره تئاتر بانوان پنجشنبه ۲۸ آبان با حضور شهردار تهران برگزار و مجتمع فرهنگی شهید مختار سلیمانی یافت‌آباد با این مراسم افتتاح می‌شود. مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره سراسری تئاتر بانوان که پیش از این قرار بود در برج میلاد برگزار شود،‌ پنجشنبه ۲۸ آبان‌ماه مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی‌ (ع) و فاطمه زهرا (س) با حضور دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران در مجتمع فرهنگی شهید مختار سلیمانی یافت‌آباد تهران برگزار می‌شود.

دبیر اکسپو ناتوانی خود را به گردن ما می‌اندازد

ایلنا- دبیر دومین اکسپوی تهران به جای اینکه بگوید تالار وحدت جای مناسبی برای برپایی اکسپو نیست بهتر است به اشتباهات خود اقرار کند. اصغر امیرنیا مدیرعامل بنیاد رودکی و مدیر تالار وحدت گفت:‌ در زمان برپایی اکسپو در تالار وحدت دبیر اکسپو بارها در مصاحبه‌هایی اعلام کردند که تالار وحدت مکان خوبی برای اکسپو نیست و اکنون نیز دوباره همان جریان را مطرح کرده اند. وی افزود: ایشان ناآشنایی و ناتوانی‌های خود را به گردن ما می‌اندازد که من در همین جا اعلام می‌کنم حرف‌های ایشان کذب محض است.