احتمال افزایش سهمیه بنزین برخی خودروهای عمومی‌

در حالی سهمیه بنزین خودروهای عمومی‌از روز گذشته ۲۰‌درصد کاهش یافت که ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت از احتمال افزایش سهمیه بنزین تعدادی از خودروهای عمومی‌خبر داد. به گزارش مهر به نقل از ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت، محمد رویانیان با اشاره به کاهش ۲۰‌درصدی سهمیه بنزین خودروهای عمومی ‌از بامداد دیروز گفت: همان طور که قبلا نیز اعلام شده مقرر شد تا بررسی دقیقی در میزان سهمیه سوخت ارائه شده به ۲ خودروی عمومی‌شامل وانت نیسان که در زمینه جابه‌جایی بار در محدوده برون‌شهری فعالیت می‌کند و تاکسی‌های فعال در کلان‌شهرها انجام شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۶۰‌درصد تاکسی‌های کل کشور دو‌گانه‌سوز هستند، گفت: در سهمیه بنزین تاکسی‌های دو‌گانه‌سوز هیچ تغییری صورت نمی‌گیرد و بررسی مجدد فقط مربوط به تاکسی‌های بنزین‌سوز که فقط در کلان‌شهرها مشغول فعالیت هستند انجام می‌شود.

به گفته رییس ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت کشور، تاکسی‌های بنزین‌سوز فعال در کلان‌شهرها کمتر از ۲۰‌درصد کل تاکسی‌ها را شامل می‌شود. رویانیان در مورد بررسی مجدد میزان سوخت ارائه شده به خودروهای وانت نیسان نیز اظهار کرد: در صورتی که سازمان راهداری بتواند خودروهای وانت نیسان را که در محدوده برون‌شهری فعالیت می‌کنند، شناسایی و معرفی کند در مورد افزایش سهمیه سوخت اختصاص یافته به این خودروها نیز بازنگری می‌شود.