برگزاری کنسرت محسن یگانه در رشت

فارس- مسوول برگزاری کنسرت محسن یگانه گفت: روزهای ۱۲ و ۱۳ آذر ماه جاری و در آستانه عید سعید غدیر محسن یگانه نخستین کنسرت خود در رشت را اجرا می‌کند.محمد قیامی اظهار کرد: این کنسرت در دو نوبت اجرا می‌شود و در صورت استقبال مردم به چهار نوبت افزایش می‌یابد. وی با اشاره به فروش بلیت این کنسرت در ده‌ها فروشگاه و مرکز موسیقی استان اظهار داشت: کنسرت محسن یگانه توسط موسسه فرهنگی ـ هنری گویش تهران و با همکاری موسسه فرهنگی ـ هنری نسیم سبز شمال گیلان اجرا می‌شود.

به گفته قیامی، یگانه را در سفر به رشت ۱۱ نوازنده همراهی می‌کنند.

قیمت بلیت این کنسرت طبق مکان استقرار تماشاچیان از ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان است. کنسرت گیلان بیست و چهارمین کنسرت محسن یگانه در کشور است.

یگانه با اجرای تیتراژ ویژه برنامه مناسبتی ماه عسل در ماه مبارک رمضان سال گذشته به شهرت چشمگیری دست یافت و پیش‌بینی می‌شود کنسرت وی در گیلان از استقبال بالای مردم برخوردار باشد.

او متولد سال ۱۳۶۴ در گنبد کاووس است که برای اولین بار صدای وی در آهنگی از محسن چاوشی و حامد هاکان به نام آهای خبر نداری به عنوان صدای دوم شنیده شد. اولین آلبوم او با عنوان «نفس‌های بی هدف» با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تابستان ۱۳۸۷ وارد بازار موسیقی شد که توانست نگاه علاقه‌مندان موسیقی پاپ را جلب کند.