محمود احمدی‌نژاد در دیدار اعضای کمیته مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها، با تاکید بر اینکه دشمنان از عزم ملی ایران برای اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها عصبانی هستند، تصریح کرد: هدفمند کردن یارانه‌ها، توطئه‌ها و تحریم‌های اقتصادی دشمنان از جمله تحریم بنزین را خنثی می‌کند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، در این دیدار که دوشنبه شب برگزار شد، عزیزی، فرزین و میرتاج‌الدینی به نمایندگی از دولت و ابوترابی‌فرد، مصباحی مقدم، فرهنگی، عبداللهی و دلخوش به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی آخرین توافقات کمیته مشترک قوای مجریه و مقننه را درخصوص لایحه هدفمند کردن یارانه‌ها بیان کردند.

پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری می نویسد: اعضای کمیته مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی از توافق برای ایجاد ساز و کار مستقل به منظور اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها در قالب سازمان یا شرکت دولتی خبر دادند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیته مشترک دولت و مجلس، همچنین با اشاره به فضاسازی برخی افراد علیه طرح هدفمند کردن یارانه‌ها تاکید کردند که اطلاع‌رسانی بیشتر برای افزایش آگاهی مردم درباره نتایج و آثار مثبت لایه هدفمند کردن یارانه‌ها ضروری است.

رییس جمهور نیز از تلاش‌های اعضای کمیته مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی در زمینه خدمت به مردم قدردانی کرد.

احمدی‌نژاد امروز به اصفهان می‌رود

در تحولی دیگر نیز دبیر هیات دولت ضمن بیان اینکه در جلسات اخیر هیات وزیران بحثی از چند سخنگویی به میان نیامده است، از جزئیات سومین سفر احمدی‌نژاد به اصفهان در دور سوم سفر‌های استانی خبر داد.

مجید دوستعلی، دبیر هیات دولت در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: احمدی‌نژاد امروز به همراه هیات‌وزیران قرار است به استان اصفهان سفر کند تا از نزدیک مصوبات دور اول و دوم هیات دولت در این استان را مورد بررسی قرار دهد. وی افزود: در این سفر احمدی‌نژاد قرار است در جمع مردم اصفهان سخنرانی کند.

به گفته دبیر هیات دولت حضور در جلسه کارگروه هنر، دیدار با کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف، حضور در جلسه هیات وزیران از جمله برنامه‌های احمدی‌نژاد در روز اول سفر به استان اصفهان به شمار می‌رود. دبیر هیات دولت همچنین در خصوص موضوع چند‌سخنگویی در دولت دهم نیز به خبرنگار مهر گفت: در جلسات اخیر دولت بحثی در این زمینه صورت نگرفته است.