خبرگزاری فارس از دستگیری یک گروه تروریستی در کرج خبر داد که به استناد این گزارش، دستگیری این گروه تروریستی از توطئه پیچیده برای ایجاد اغتشاش در ایران پرده برداشته است. به گزارش فارس، یک منبع آگاه امنیتی از کشف مخفیگاه و دستگیری ۷ نفر از اعضای یک گروه تروریستی و کشف ۳۰ قبضه سلاح کمری و ۵۰ قبضه نارنجک، ۵ قبضه سلاح تک‌تیرانداز قناصه خبر داد.

یکی از دستگیرشدگان این تیم تروریستی، مسوول دفتر یکی از نمایندگان مجلس ششم است. ماموریت اصلی این گروه ترور مرموز مخالفان دولت و انداختن آن به گردن نظام بوده است.

همچنین الف نوشت: بر اساس اعترافات دستگیرشدگان، این گروه با این تحلیل که استمرار اغتشاشات در ایران نیاز به کشته دارد تا انگیزه کافی برای حضور خیابانی در اغتشاشات را فراهم آورد قصد داشتند در یکی از اجتماعات اعتراض‌آمیز و با طراحی قتل مرموز تعدادی از مخالفان دولت به گونه‌ای که بتوان قتل آنها را به نیروهای امنیتی نسبت داد به قتل برسانند تا زمینه اغتشاشات و استمرار آنها فراهم آیند.

بنا بر این گزارش، به افراد این گروه گفته شده بود مقتولان باید از عناصر دانشگاهی و مخالفان نشان‌دار و شناخته شده دولت باشند تا مانند گذشته نظام نگوید آنها بسیجی یا مردم رهگذر بوده‌اند و بشود روی مظلومیت آنها مانور تبلیغاتی داد. این گروه توسط عوامل ایالات متحده تجهیز و آموزش دیده شده بودند. دو تن از اعضای این گروه پیش از دستگیری از محل گریخته‌اند که تلاش ماموران ذی‌ربط برای دستگیری آنان ادامه دارد.