آیت الله جنتی: فکر براندازی نظام با دلارهای آمریکا طراحی شده است

دبیر شورای نگهبان گفت: برخی کشورهای اسلامی‌به ویژه سعودی‌‌ها با دلارهایی که از آمریکا به آنها داده می‌شود به فکر از بین بردن نظام جمهوری اسلامی‌هستند. به گزارش خبرگزاری مهر‌،‌ آیت‌الله احمد جنتی ظهر دیروز در جمع زائران مسجد مقدس جمکران با اشاره به فشارهای مالی آمریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی‌اظهار کرد: در سفری که اخیرا داشتم سندی به دست آوردم که آمریکایی‌‌ها یک میلیارد دلارهزینه کردند که به وسیله سعودی‌‌ها به نظام جمهوری اسلامی‌ایران ضربه بزنند.

وی با بیان‌اینکه عربستان سعودی نوکر سرسپرده آمریکا است و رذیلانه گوش به فرمان آنها است، اضافه کرد: آمریکایی‌‌ها حتی حاضر هستند تا ۵۰ میلیارد دلار دیگر هم برای کمک به براندازی نظام ما هزینه کنند.

دبیر شورای نگهبان اظهارکرد: کشورهای غربی، تمامی‌ تجهیزات و دستگاه‌‌های تبلیغاتی خود را بسیج کردند و هر چه می‌توانستند به جنگ با مردم و ولایت فقیه و نظام برآمدند، ولی خداوند همه فتنه‌‌های آنها را به دست بندگان صالح خود خاموش کرد.

جنتی دفاع از حریم ولایت فقیه را مورد توجه قرار داد و گفت: همان طوری که ولایت علی(ع) نگهبان اسلام محمدی بود، ولایت فقیه در‌این زمان نگهبان همان اسلام است. اگر‌این اسلام از بین برود دیگر نامی‌از اسلام باقی نخواهد ماند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، فقط نام اسلام در برخی کشورهای اسلامی‌ باقی مانده است، ولی عزت و احکام اسلامی‌ در‌ این کشورها وجود ندارد.

امام جمعه موقت تهران جریان پس از انتخابات سال گذشته را با هماهنگی و حمایت آمریکا دانست و گفت: آمریکایی‌‌ها و مهره‌‌های آنها مطمئن بودند که با ‌این اقدامات، نظام جمهوری اسلامی‌به آخر خط رسیده است و چیزی برای نظام باقی نخواهد ماند، اما خدا می‌خواست کار به دست بندگان صالح بیفتد و‌ این حرکتی که مقدمه ظهور است، باقی بماند تا ظهور انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان‌ اینکه تشرف به محضر حضرت حجت(عج) برای افراد خاص وجود دارد، اظهار کرد: البته در‌این زمینه افرادی دکانداری می‌کنند و مدعیان دروغین تشرف به حضرت زیاد شدند، به گونه‌ای که اصل تشرف شک برانگیز شد؛ اما باید به‌این نکته توجه داشت که در کنار همه‌این دکانداری‌‌ها، عده‌ای از افراد خاص در زمان غیبت امام زمان(عج) به محضر‌ایشان مشرف شدند. وی تصریح کرد: مرحوم بحرالعلوم، ابن طاووس و دیگران که خدمت حضرت می‌رسیدند و از برکت تشرف ‌این افراد خاص به امام زمان(عج) هزاران نفر از پیروان آنها به مذهب تشیع روی آوردند.